به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۳۳۴۶۵۳
علم‌الهدی: عامل گرانی و تنگنای معیشت، یک عده سودجوی دلال هستند

کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد

کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد
گروه سیاسی: حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی گفت: ولنگاری و بی‌عفتی بی‌اثر در مسئله معیشت نیست؛ اگر بی‌دینی از بی‌عفتی و ناهنجاری‌های اجتماعی شروع شد، تمام نحسی اش زندگی مردم را می‌گیرد و امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که بر هر مسلمانی واجب است.
 
به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سید فطر در حرم امام رضا(ع) گفت: هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرحوم آیت‌الله مطهری را گرامی می‌داریم و از راهپیمایی ارزشمند و حماسه‌آفرین شما مرد و زن در روز قدس در هوای گرم با دهان روزه‌دار تشکر می‌کنم.به نوشته تسنیم، وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال دو حادثه ناگوار در شهر ما اتفاق افتاد؛ یک حادثه روزهای اول ماه و از دست‌دادن جان‌گداز دو عامل خدمتگذار و اثربخش در مشهد و حادثه آخر ماه که یک عزیز کارگر فعال از قشر آسیب‌پذیر، یک پاکبان در وسط خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفت؛ نمی‌شود گفت این دو حادثه صد در صد اتفاقی بوده از دستگاه‌های امنیتی خواهش می‌کنم این دو مسئله را بررسی بیشتری کنند، یک جریان است که می‌خواهد مشهد را به هم بریزد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: جریانی است که از طریق مشهد و امام رضا (علیه‌االسلام)، کشور را هدف گرفته است.کشور از دو جریان رنج می‌برد؛ گرانی در امکانات معیشتی که یک عده عناصر سودجوی دلال عامل این گرانی و تنگنای معیشت برای مردم شدند امیدواریم عزیزان ما در هر سه قوه این مشکل را حل کنند و مسئله دوم بی‌حجابی و بی‌عفتی است؛ بی‌حجابی انکر منکرات است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
وی خاطرنشان کرد: این ولنگاری و بی‌عفتی بی‌اثر در مسئله معیشت نیست؛ اگر بی‌دینی از بی‌عفتی و ناهنجاری‌های اجتماعی شروع شد، تمام نحسی اش زندگی مردم را می‌گیرد و امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که بر هر مسلمانی واجب است.

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۰:۵۱
میشه بفرمایید جامعه از چه چیزی رنج نمی بره (386696)
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۴:۴۴
یعنی مشکلات اقتصادی همه حل شده فقط همین بی عفتی مونده برای ایشان متاسفم (386703)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۵:۴۸
وقتی جنابعالی توی این سن و سال
از یک جوان ۲۰ ساله سرحالتر و شاداب تر هستی
معلومه گرانی و تورم و اینها را درک نمیکنی
و تنها فکرت گیر دادن به زن ها و دخترها میشه (386706)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۹:۲۶
.... هیچ شانسی نداریم
هیچ شانسی (386712)
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۲۰:۲۷
اگر در دوران روحانی همه چیز گران شود از نظر ایشان تقصیر روحانی است؛ اگر در دوران شاه داماد ایشان همه چیز گران شود مقصر بی حجابی است. معلوم نیست چرا در دیار غرب که بیحجابی طعنه به برهنگی می زند از گرانی و تورم خبری نیست؛ معلوم نیست چرا در چین که بانوان محترم با مقوله ای به نام لباس کلاً بیگانه هستند خبری از تورم و گرانی نیست. تا کی و کجا باید از دین و اعتقادات مردم برای حفظ قدرت خود و اطرافیان سوءاستفاده کرد؟ (386713)
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۲۳:۰۳
کشور از بودن آدمهائی مثل تو در قدرت رنج می برد و سلام. (386715)
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۰۴:۴۱
علم الهدا......... (386719)
Vahid
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۰۶:۵۷
هردولتی که میادفقط دنبال مقصردولت قبلی هستش بابابیخیال ایناخودتون چی ارمغان آوردین برامون کجای کارتون درسته که الان دنبال بدحجاب وبی عفت میگردین شمااول اقتصادرودرست کن ملت خودشون دنبال بدحجاب وبی عفت میگردن شمازحمت نکش (386720)
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۰۸:۳۶
تا یک مشت شیاد سرکار باشند وضع همینه (386722)
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۰۹:۴۳
اقای علم الهدی از اختلاس بی عدالتی شدید تورم ونزوئلایی فقرمطلق کک شما هم نمیگزد. (386723)
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۰:۲۷
کشور از داشتن مسؤولین بیرکفایت و نادانی چون شما رنج می برد که چون دانش ندارید و مدیریت بلد نیستید همه مشکلات از فقر و گرانی و خشکسالی و ... را به حجاب ربط میدهید..اما دوره نادانی مردم گذشت (386724)
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۲
کشور از خیلی چیزا رنج می بره!!!!!! (387068)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها