به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۳۴۹۴۴

واکنش نشریات اروپا به بازگشت بزرگ رئال

گروه ورزشی: دو نشریه مادریدی مارکا و آاس صفحه اصلی امروز خود را به صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داده‌اند.
واکنش نشریات اروپا به بازگشت بزرگ رئال
 به نظر می‌رسد که بازگشت در لیگ قهرمانان اروپا به یک عادت برای رئال مادرید تبدیل شده است. رئال شب گذشته در حالی موفق شد یک بازگشت بزرگ و دراماتیک را مقابل منچسترسیتی رقم بزند که شاید کم‌تر کسی فکرش را می‌کرد این اتفاق رخ دهد. بازی به دقیقه 90 رسیده بود و تیم کارلو آنچلوتی به دو گل احتیاج داشت؛ همین اتفاق هم رخ داد و تعویض طلایی مرد ایتالیایی یعنی رودریگو در دقایق 90 و 91 این رویای بزرگ را عملی کرد.
قابل پیش بینی بود که بعد از آن بازگشت لحظات پایانی، رئال مادرید روحیه‌ به مراتب بهتری از منچسترسیتی داشته باشد و این مسئله به وضوح در وقت‌های اضافه مشاهده شد. شاگردان کارلو آنچلوتی در وقت‌های اضافه توسط کریم بنزما به گل سوم دست یافتند و در ادامه نیز به‌راحتی بازی را تحت کنترل خود قرار داده تا راهی فینال چمپیونزلیگ شوند.
قابل پیش بینی بود که بعد از این بازگشت بزرگ رئال‌مادرید برابر منچسترسیتی و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا، نشریات مادریدی‌ مارکا و آاس صفحه اصلی امروز خود را به دیدار شب گذشته اختصاص دهند و همین اتفاق هم رخ داده است.


مارکا؛ فقط خدا می‌تواند توضیح دهد- در شب جادویی سانتیاگو برنابئو رئال مادرید موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

آاس؛ مادرید از یک دنیای دیگر است- لوس بلانکوس در وقت‌های اضافه یک بازگشت دیگر را برابر سیتی رقم زد تا شاهد یک شب جادویی دیگر در برنابئو باشیم. رئال 28 می در پاریس برای کسب چهاردهمین جام لیگ قهرمانان خود به مصاف لیورپول می‌رود.

اسپورت؛ باورنکردنی- رئال مادرید در دقایق 90 و 91 توسط رودریگو به گل رسید و کریم بنزما نیز در وقت‌های اضافه کار را تمام کرد.

اکیپ؛ غیر واقعی‌ها- رئال مادرید موفق شد یک کار غیرممکن را انجام دهد. آنها در بازی فینال که در استادو فرانس برگزار می‌شود به مصاف لیورپول خواهند رفت.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها