به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۳۷۸۲۱

نتقلیکس ۵۰ میلیون دلار برای یک فیلم پول داد

نتقلیکس ۵۰ میلیون دلار برای یک فیلم پول داد
گروه فرهنگی:نتفلیکس فیلمی با بازی امیلی بلانت را به مبلغ ۵۰ میلیون دلار خرید. در نخستین خرید بزرگ جشنواره فیلم کن امسال، نتفلیکس حقوق پخش بین‌المللی فیلم «دلالان درد» امیلی بلانت را در قراردادی به ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار خریده است.دیوید ییتس پشت این پروژه است که از آن به عنوان چیزی شبیه به «گرگ وال استریت» و «رکود بزرگ» یاد شده است. بلانت قرار است نقش فردی را بازی کند که حتی از دبیرستان هم فارغ‌التحصیل نشده و کاری نزد یک استارت‌آپ رو به افول دارویی در یک مرکز خرید واقع در فلوریدای مرکزی پیدا می‌کند.
 
شخصیت او که لایزا نام دارد با هوشمندی و شجاعتش شرکت را به موفقیت می‌رساند اما به زودی خود را در مرکز یک توطئه جنایی با عواقب مرگبار می‌یابد.ولز تاور فیلمنامه این پروژه را نوشته که توسط لارنس گری از طریق شرکت گری متر پروداکشنز در همکاری با ییتس و ایوان والکات از طریق ویچوود پیکچرز تهیه می‌شود. قرار است کار فیلمبرداری از ماه آگوست آغاز شود.

قرارداد خرید «دلالان درد» در حالی بسته شده که نتفلیکس اخیرا با مشکلات مالی قابل توجهی مواجه شده است.
این شرکت در جدیدترین گزارش درآمد فصلی خود اعلام کرد که ۲۰۰ هزار مشترک از دست داده، اتفاقی که برای نخستین بار در دهه اخیر می‌افتاد. این شرکت همچنین گفت انتظار دارد دو میلیون مشترک دیگر را هم در فصل دوم از دست بدهد. در ارتباط با همین مسئله، نتفلیکس اوایل این هفته حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان خود را که بیشتر در آمریکا بودند، تعدیل کرد.این قرارداد تا اینجا بزرگ‌ترین قرارداد جشنواره کن است که تاکنون تا حد زیادی ساکت جلو رفته است.
برچسب ها: نتقلیکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها