به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۳۸۰۱۹

هندرسون: متاسفانه تلاش ما کافی نبود

هندرسون: متاسفانه تلاش ما کافی نبود
گروه ورزشی:کاپیتان تیم لیورپول به از دست دادن قهرمانی در این فصل لیگ برتر واکنش نشان داد و اظهار تاسف کرد.قرمزها در هفته پایانی لیگ برتر در خانه ۳ بر یک مقابل ولورهمپتون پیروز شدند اما منچسترسیتی توانست استون ویلا را ۳ بر ۲  شکست دهد تا لیورپول از رسیدن به قهرمانی بازماند. این شکست به امیدهای لیورپول برای کسب چهار جام در یک فصل پایان داد.
 
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول درباره بازی تیمش برابر ولورهمپتون گفت: ما خیلی خوب بازی نکردیم و خیلی زود دروازه ما باز شد اما در نهایت خوب از پس بازی برآمدیم و سه گل خوب به ثمر رساندیم. بعد از اینکه نیمه اول یک بر یک تمام شد، ناامید نشدیم و به راه خود ادامه دادیم و راهی برای پیروزی پیدا کردیم اما در هر صورت بعدازظهر سختی بود. ما واقعا نمی دانستیم که در اتحاد (ورزشگاه خانگی منچسترسیتی) چه خبر است. فقط روی خودمان تمرکز کرده بودیم. متاسفانه تلاش ما کافی نبود. ما در طول فصل خیلی تلاش کردیم و در نهایت به هدفی که می‌خواستیم نرسیدیم. به سیتی تبریک می گویم ولی ما در طول فصل تلاش بسیار زیادی برای قهرمانی کردیم.

لیورپول که پیش از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا قهرمان جام اتحادیه و جام حذفی این فصل شده است، در ژانویه ۱۴ امتیاز نسبت به سیتی فاصله داشت و خیلی‌ها روی قهرمانی این تیم حساب نکردند ولی تیم کلوپ فاصله را به یک امتیاز کاهش داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها