به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۳۸۰۵۰

ریزش شدید شاخص بورس در بازار امروز

ریزش شدید شاخص بورس در بازار امروز
گروه اقتصادی: امروز همه شاخص‌های بازار سرمایه نزولی بودند و شاخص کل بورس بیش از ۲۵ هزار واحد کاهش یافت.شاخص کل بورس امروز با ۲۵ هزار و ۱۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۵۵۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۷۳۲ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۳۲ هزار و ۷۷۳ واحد ایستاد.در این بازار ۶۲۵ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، ایران خودرو و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۲۴۳ واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۳۱۷ واحد ایستاد.
در این بازار ۴۵۵ هزار معامله به ارزش ۱۵۴۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند و در مقابل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها