به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۳۳۹۳۳۹
کیه‌لینی:

خوشحالم که مقابل مسی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

گروه ورزشی: جورجو کیه لینی از اینکه مقابل آرژانتین از بازی های ملی خداحافظی می‌کند ابراز خوشحالی کرد.
خوشحالم که مقابل مسی از فوتبال خداحافظی می‌کنم
تیم ملی ایتالیا چهارشنبه در مسابقه‌ای که بین قهرمان اروپا و آمریکای جنوبی برگزار می شود به مصاف آرژانتین خواهد رفت. جورجو کیه لینی اخیراً تایید کرد که این آخرین فصل حضور او در یوونتوس است. همچنین قرار است کیه‌لینی در بازی روز چهارشنبه آخرین بازی خود را برای آتزوری انجام دهد و از بازی‌های ملی نیز خداحافظی کند.
جورجو کیه لینی در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "وقتی فهمیدم مقابل آرژانتین بازی خواهیم کرد، فکر کردم این هدیه ای از جانب سرنوشت است. آخرین فرصت، بازی آخر مقابل لئو مسی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ. بعد از بازی اینتر و یوونتوس حالا منتظر لذت بردن از این مسابقه هستم و می خواهم در سطح بالایی باشم."

کیه‌لینی درباره ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی نیز گفت: "در بازی اول مقابل بلغارستان همه چیز اشتباه پیش رفت. من به سختی توانستم 20 دقیقه بازی کنم. آن نتیجه کل مسیر را تحت تاثیر قرار داد و بدون بازیکنان مهم به بازی های تعیین کننده رسیدیم. موفقیت در ومبلی اشتها آور بود و شاید ما بهای زیادی برای آن پرداختیم. می توانستیم مقابل پرتغال شکست بخوریم، اما باید حداقل به فینال می رسیدیم. شکست مقابل مقدونیه شمالی غیرقابل قبول بود."
کیه لینی درباره بهترین فوتبالیستی که با آن روبرو شده نیز گفت: "من همیشه عاشق آنتونیو کاسانو بودم، استعدادی باورنکردنی. ثبات و شکیبایی نداشت، اما من همیشه با او رابطه خوبی داشته ام، حتی با وجود شور و نشاط او. لوئیس سوارز همیشه مرا دیوانه کرده است. من برای اولین بار در سال 2010 زمانی که برای آژاکس بازی می کرد با او روبرو شدم و بلافاصله متوجه شدم که او یک مهاجم نوک است. رویارویی با او تحریک کننده بود. او زیرکی غیر معمولی دارد و همیشه باید ترفندهایی برای متوقف کردن او پیدا کرد."
برچسب ها: کیه لینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها