به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۴۰۰۹۴

بایرن کوتاه نمی‌آید؛ 40 میلیون یورو برای لوا

گروه ورزشی: مدیران بایرن مونیخ حاضر به فروش روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، با مبلغی کمتر از مبلغ مدنظرشان نیستند.
بایرن کوتاه نمی‌آید؛ 40 میلیون یورو برای لوا
بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ در چند هفته اخیر به سوژه اصلی رسانه‌های خبری تبدیل شده است. 
این بازیکن تا تابستان 2023 با بایرن قرارداد دارد اما دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده ندارد و اعلام کرده که قصد دارد از این باشگاه جدا شود.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که او با مدیران باشگاه بارسا به توافق رسیده است. رسانه‌های آلمانی هم پیش از این خبر داده بودند که بارسا پیشنهادی 32 میلیون یورویی برای جذب او ارائه کرده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.
 

در حالی که بسیاری از مدیران بایرن از جمله حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان بارها تاکید داشتند که تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند اما به نظر می‌رسد که در برابر خواسته او تا حدی تسلیم شده‌اند. 
روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که بایرن آماده است تا مذاکرات برای فروش لوا را آغاز کند اما تنها در شرایطی حاضر به مذاکره است که پیشنهادی به ارزش 40 میلیون یورو یا بیشتر دریافت کند و در غیر این صورت حاضر نیست ستاره تیمش را به فروش برساند. 
این در حالی است که شرایط فعلی بارسلونا اجازه جذب لواندوفسکی را به آنها نمی‌دهد و آنها برای این که بودجه کافی برای خرید او را داشته باشند و در عین حال از سقف دستمزد تعیین شده توسط لالیگا تجاوز کنند، باید چند بازیکن را هرچه زودتر بفروشند. 
هنوز مشخص نیست که آیا مدیران بارسا حاضر به پرداخت مبلغ مدنظر بایرن برای این مهاجم که در آگوست سال جاری میلادی 34 ساله خواهد شد هستنند یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها