به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۰۵:۳۵
کد مطلب : ۳۴۰۲۹۷

خبر خوب برای ایتالیا؛ دست دوناروما نشکست

گروه ورزشی: مصدومیت جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، جدی نیست و او قادر به همراهی این تیم خواهد بود.
خبر خوب برای ایتالیا؛ دست دوناروما نشکست
تیم ملی ایتالیا شنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی آلمان رفت و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
در دقایق پایانی این بازی بود که دوناروما وقتی در تلاش بود که توپ ارسالی را با نوک انگشتان دستش از روی سر آنتونیو رودیگر دور کند، از ناحیه انگشت دست چپ دچار مصدومیت شد و احساس درد شدیدی داشت. 
این نگرانی برای کادر فنی و پزشکی تیم ملی ایتالیا و هواداران این تیم به‌وجود آمد که او ممکن است آسیبی جدی به دست زده باشد و حتی این ترس وجود داشت که ممکن است دست او شکسته و نیاز به عمل داشته باشد. 
 

با این حال، اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که این سنگربان پاری‌سن ژرمن امروز آزمایش‌های پزشکی کاملی را روی دستش انجام داده و مشخص شده که هیچ آسیب جدی و قابل توجهی به انگشت دست چپ او وارد نشده است. 
گفته می‌شود درد شدیدی که این بازیکن در آن لحظه و در جریان بازی احساس کرده به دلیل پیچ خوردگی بوده و به این ترتیب دوناروما می‌تواند تیم ملی کشورش را در جریان بازی برابر مجارستان که سه ‌شنبه شب به میزبانی حریف برگزار خواهد شد همراهی کند. 
مانچینی شب گذشته در نشست خبری پس از بازی برابر آلمان و در پاسخ به سوالی درباره شرایط دوناروما و احتمال غیبتش در بازی برابر مجارستان به شوخی گفت:« دوناروما هنوز 9 انگشت خوب و سالم دارد، بنابراین مشکلی از این بابت نخواهد داشت.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها