به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۴۴۷۴۷

روز‌های عجیب مهدی قایدی در امارات

روز‌های عجیب مهدی قایدی در امارات
گروه ورزشی: مهدی قایدی، ستاره دو فصل پیش باشگاه استقلال که از او به عنوان پدیده آینده‌دار فوتبال ایران یاد می‌شد روز‌های مبهمی را پیش‌رو دارد. این بازیکن جوان که فصل گذشته با قراردادی که استقلالی‌ها ادعا کرده‌اند سنگین‌ترین قراردادی است که یک بازیکن از لیگ ایران منعقد کرده، راهی شباب‌الاهلی امارات شد. هنوز یک سال از آن قرارداد نگذشته که افول مهدی قایدی در فوتبال استارت خورده است. او در باشگاهش تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد و البته دیگر هم به تیم ملی ایران دعوت نشد. عجیب آنکه سرمربی وقت این باشگاه اماراتی هم از مهدی قایدی به دلیل خوش‌گذرانی‌های زیاد انتقاد کرد. بازیکنی که عنوان شده قراردادی ۵ ساله و گران با شباب‌الاهلی بسته، کار را به جایی رسانده که در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته است.

در واقع بعد از روی کار آمدن لئوناردو ژاردیم، او اعلام کرده به این مهاجم ایرانی نیاز ندارد؛ مشکل، اما اینجاست که قایدی هم گران است و هم قرارداد طولانی‌مدت دارد و به این سادگی‌ها فروش او میسر نیست. در این بین گزینه‌های دیگری هم روی میز است: اولی انتقال قرضی این بازیکن است. اینجا تیم اتحاد کلباء که هدایتش را فرهاد مجیدی به عهده دارد به میان آمده است. راه دوم این است که شباب‌الاهلی قید پول زیاد را بزند و با رقم معقولی مهدی قایدی را بفروشد؛ اگر چنین شود شرایط متغیر است، چون به غیر از یکی دو باشگاه در امارات، استقلال تهران و البته یک باشگاه کویتی هم به صف خریداران مهدی قایدی خواهند پیوست. این بازیکن به تازگی پیشنهادی از کویت هم دریافت کرده که درنوع خود جالب است.به هر روی، هرکدام از این اتفاقات رخ دهد، بیانگر روز‌های عجیب قایدی در امارات است؛ بازیکنی که به عنوان استعداد ایران راهی امارات شد، در عرض فقط ۶ ماه به نیمکت دوخته شد.
مرجع : فرارو
برچسب ها: مهدی قائدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها