به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۴۴۷۶۴

تحلیل تکنیکال میان‌مدت بیت‌کوین

تحلیل تکنیکال میان‌مدت بیت‌کوین
گروه اقتصادی: بیت‌‌کوین در میان‌مدت در یک کانال روند نزولی قرار دارد. این نشان دهنده بدبینی فزاینده در بین سرمایه‌گذاران است و احتمالا می‌تواند نشان از کاهش بیشتر قیمت بیت‌کوین داشته باشد.در نمودار قیمت، سطح حمایتی از دست رفته و کاهش بیشتر این ارز دیجیتال احتمال بالایی دارد. در صورت واکنش و اخبار مثبت با دید بسیار خوش‌بینانه، این ارز اگر پامپ کند در ۳۵ هزار دلار مقاومت دارد.

احتمال عرضه بیش از حد بیت‌کوین
تراز حجمی منفی نشان می‌دهد که حجم در روزهای کاهش قیمت، بالا و در روزهای افزایش قیمت، کم است که باعث تضعیف وضعیت این ارز می‌شود. اندیکاتور RSI پس از کاهش قیمت‌ها در هفته‌های گذشته به زیر ۳۰ رسیده است که نشان دهنده اشباع و میزان بالای فروش است.با توجه به وضعیت کنونی بازارها، به ویژه در سهام و ارزهای بزرگ، RSI پایین ممکن است نشانه‌ای از فروش بیش از حد دارایی و افزاینده احتمال واکنش به سمت بالا باشد. ارز به طور کلی از نظر فنی برای میان‌مدت برای بیت‌کوین منفی ارزیابی می‌شود.

در کوتاه‌مدت بیت‌کوین نیز پس از عبور از یک تله گاوی، حمایت ۲۰ هزار دلار را از دست داد و هم اکنون زیر این سطح حمایتی به سر می‌برد.احتمال ریزش تا ۱۷ هزار دلار و به دید بدبینانه برخی از تحلیل‌گران تا محدوده ۱۴ و ۱۲ هزار دلار نیز وجود دارد. به طور کلی بیت‌کوین و به تبع آن غالب ارزهای دیجیتال، در یک روند رو به پایین قرار دارند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها