به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۴۵۳۹۲

رشد شش درصدی قیمت بیت‌کوین ظرف یک روز

رشد شش درصدی قیمت بیت‌کوین ظرف یک روز
گروه اقتصادی: قیمت بیت‌کوین ظرف یک روز هزار و ۱۰۰ دلار افزایش پیدا کرد و به پله‌های ابتدایی کانال ۲۰ هزار دلار رسید. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر درحالی ۲۰ هزار و ۲۳۵ دلار بود که دیروز مهمترین ارز دیجیتال دنیا ۱۹ هزار و ۱۳۰ دلار معامله می‌شد.

با وجود تغییر کانال بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، تحلیلگران بازار پایان روند نزولی این ارز دجیتال در هفته‌های اخیر را عبور از مرز ۲۲ هزار دلار می‌دانند. علاوه بر رشد شش درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش اترویم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر تسلط به بازار، حدود ۹ درصد افزایش پیدا کرد، بازدهی شیبا مثبت هفت درصد به‌ثبت رسید و در این مدت چهار درصد به ارزش دوج‌کوین و کاردانو اضافه شد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۲۳۰ دلار
قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر ۲۰ هزار و ۲۳۰ دلار بود. این رقم رشد هزار و ۱۰۰ دلاری قیمت بیت‌کوین ظرف ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد. صبح دیروز قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۳۰ دلار بود و در این مدت شاهد رشد شش درصدی ارزش مهمترین ارز دیجیتال دنیا بودیم.

در شبانه‌روز گذشته قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین تا قله ۲۰ هزار و ۳۶۰ دلار بالا رفته و کمترین ارزش آن ۱۹ هزار و ۹۰ دلار به‌ثبت رسیده است. باوجود رشد شش درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هنوز منفی سه درصد محاسبه می‌شود. سه‌شنبه هفته قبل قیمت بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۷۷۰ دلار بود. حالا قیمت بیت‌کوین نسبت به بالاترین نرخ تاریخی این ارز دیجیتال ۷۰ درصد پایین‌تر قرار دارد. رقمی که آبان پارسال با ثبت رکورد ۶۸ هزار دلار به‌عنوان بیشترین قیمت تاریخی بیت‌کوین شناخته می‌شود. همچنین حجم کل بازار بیت‌کوین صبح امروز ۳۸۵ میلیارد دلار برآورد می‌شد که این عدد سهم ۴۰ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار را نشان می‌داد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۱۴۵ دلار
قیمت اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر به هزار و ۱۴۵ دلار رسید و حدود ۹ درصد درقیاس با دیروز رشد داشت. قیمت اتریوم صبح دیروز هزار و ۵۵ دلار بود. در این مدت شاهد رشد ۹۰ دلاری قیمت اتریوم بودیم و بیشترین و کمترین ارزش لحظه‌ای این ارز دیجیتال به‌ترتیب هزار و ۱۵۴ دلار و هزار و ۵۰ دلار به‌ثبت رسیده است. باوجود اینکه قیمت اتریوم طی شبانه‌روز قبلی نزدیک ۹ درصد بیشتر شده، اما بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هنوز منفی است. به گزارش فرارو، سه‌شنبه هفته قبل هر واحد اتریوم هزار و ۱۸۰ دلار معامله می‌شد. بیشترین قیمت اتریوم از ابتدا چهار هزار و ۸۵۰ دلار بوده و حالا این ارز دیجیتال نسبت به قله تاریخی خود در آبان پارسال ۷۶ درصد پایین‌تر قرار گرفته است. همچنین حجم کل بازار اتریوم صبح امروز نزدیک ۱۴۰ میلیارد دلار بود و این رقم را باید ۱۴ درصد از کل سهم بازار ارز دیجیتال بدانیم.

قیمت انواع ارز دیجیتال
قیمت شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته هفت درصد افزایش پیدا کرده، ارزش کاردانو و دوج‌کوین چهار درصد رشد داشته و بازدهی ترون مثبت سه درصد به‌ثبت رسیده است. قیمت شیبا صبح امروز درحالی ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال را ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار خرید و فروش می‌کردند. با این حال بازدهی هتگی شیبا که چهاردهمین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر بیشترین تسلط به بازار به‌شمار می‌رود، صفر درصد محاسبه می‌شود. قیمت کاردانو در شبانه‌روز گذشته از ۰.۴۴۷ دلار به ۰.۴۶۴ دلار رسیده و شاهد رشد چهار درصدی ارزش این ارز دیجیتال بودیم. قیمت دوج‌کوین نیز به همین اندازه رشد داشته و ارزش لحظه‌ای این ارز دیجیتال صبح امروز ۰.۰۶۹ دلار به‌ثبت رسید. قیمت ترون به ۰.۰۶۸ دلار رسید و درقیاس با دیروز ارزش آن سه درصد افزایش پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال
انواع ارز دجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۷۷۰ دلار ۱۹ هزار و ۱۳۰ دلار ۲۰ هزار و ۲۳۰ دلار
اتریوم هزار و ۱۸۰ دلار هزار و ۵۵ دلار هزار و ۱۴۵ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار
کاردانو ۰.۴۸۳ دلار ۰.۴۴۷ دلار ۰.۴۶۴ دلار
ترون ۰.۰۶۵ دلار ۰.۰۶۶ دلار ۰.۰۶۸ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۷۰ دلار ۰.۰۶۶ دلار ۰.۶۹ دلار
مرجع : فرارو
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها