به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۴۶۱۲

ورود اینتل به بازار مچ‌بندهای هوشمند

گروه فناوري: شرکت اینتل با خرید یکی از شرکت‌های تولید کننده مچ‌بندهای هوشمند درصدد است تا با معرفی مدل‌های جدید تجهیزات الکترونیکی هوشمند مشابه‌ سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد.
ورود اینتل به بازار مچ‌بندهای هوشمند
بنا به گزارشات منتشر شده، شرکت اینتل اقدام به خرید شرکت بیسیک ساینس کرده است که این شرکت بازار قابل توجهی از فروش مچ‌بند را در اختیار دارد. ارزش این قرارداد بالغ بر 100 تا 150 میلیون دلار ارزیابی شده است و این اقدام بعنوان قدم نهادن اینتل به بازار تولید مچ‌بندهای هوشمند تلقی می‌شود.

شرکت بیسیک در حال حاضر بالغ بر 7 درصد از بازار تولید مچ‌بندهای هوشمند را در اختیار داشته و توسط 3 شرکت نورثوست ونچر پارتنرز، سرمایه گذاری می‌فیلد، و سرمایه‌گذاری اینتل 30 میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری شده است.

از اصلی‌ترین تولیدات مچی این شرکت می‌توان به ساعت سلامتی بیسیک اشاره کرد. این ساعت تعداد قدم‌های پیموده شده در طول روز را ثبت می‌کند، همچنین میزان کالری مصرف شده توسط بدن، کیفیت خواب و معیارهای فیزیکی بدن مانند نرخ سلامتی را محاسبه و نمایش می‌دهد.

در سال جاری تولیدات مرتبطی در زمینه مچ‌بندهای هوشمند به بازار عرضه شده است که مسئله سلامت یکی از مهمترین موضوعاتی است که در تولید آنها مورد توجه قرار گرفته است.
مرجع : فارس