به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۴۶۲۹۶

مصطفی تاج‌زاده یک فرد نیست، نماد امیدواری به تغییر است

مصطفی تاج‌زاده یک فرد نیست، نماد امیدواری به تغییر است
✍🏻رحیم قمیشی
...آقای تاج‌زاده را دستگیر کرده‌اند. امیدوارم عاقلانه رفتار کنند و او را ... آزاد کنند. مگر آنکه اسنادی از دست داشتن او در اختلاس‌ها و چپاولگری‌ها را افشا کنند. امیدوارم عاقلانه رفتار کنند و او را خیلی زود آزاد کنند، مگر آنکه به‌سرعت اسناد موثق و محکمه‌پسندی را نشان دهند که او با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در تماس بوده. اسنادی را نشان دهند که او در حال تشکیل گروهی برای مبارزه مسلحانه بوده. نشان دهند انبار مهماتی در اختیار داشته و تروریست بوده. آقای دکتر مصطفی تاج‌زاده، یک فرد نیست. او نماد امیدواری به تغییر است.
او نماد جنگیدن برای هدف با آداب مدنیت است. او نماد عشق به ایران است، نماد جلوگیری از خونریزی‌های بیهوده است، نماد دلسوزی برای بهبود ایران است.
شک ندارم پشت این دستگیری جریانی است که نمی‌خواهد ایران آباد شود، نمی‌خواهد ایران با صلح پیشرفت کند.
نمی‌خواهد وضع مردم بهتر شود. نمی‌خواهد ایران آرامش داشته باشد...
امیدوارم نظام عاقلانه رفتار کند و نگذارد این روزنۀ اندک باقیمانده برای تغییرهای مسالمت‌آمیز از بین برود.
آقای مصطفی تاج‌زاده از ساکنین آخرین سنگرهایی است که می‌خواهد ایران با آرامش و عاقلانه از این تندبادهای جهانی و بی‌تدبیری‌های داخلی عبور کند. نگذارید این سنگر تخریب شود.
نگذارید بچه‌های انقلاب و دلسوزانه کشور که به وضع جاری انتقاد دارند کاملا دست‌بسته شوند.
مصطفی تاج‌زاده یک فرد نیست. یک جریان اجتماعی است که هر کشور پیشرفته‌ای، هر نظامی به‌شدت به آن نیازمند است. مخالفان صلح‌جو، دلسوزان صریح، انسان‌های وارسته...
نگذارید این امیدها به نومیدی تبدیل شود. همه ضرر می‌کنند همه ضرر می‌کنیم و نظام بیشتر از همه...
دکتر مصطفی تاج‌زاده را خیلی زود آزاد کنید اگر ذره‌ای عقلانیت در شما باقیست!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۷:۳۴
دیگه مردم گول شما اصلاح طلبها را نمیخورن رای گرفتن و گفتن که ما اختیاری نداریم دوره اش تموم شده خود این آقای تاجزاده در دهه 60 بسیار تندرو بوده الان هم که رفت زندان که براش سرمایه بشه تاجزاده کیلو چنده؟ میخاین در اب نمک بخوابانید برای دوره بعد که بیاد بگه اختیار ندارم تدارکاتچی هستم؟
ملت دیگه از این افراد رد شدن
این دام بر مرغ دگر نه (390525)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۰۱:۲۷
دوره این پرت و پلا گویی های شما دو آتیشه هایی که آب به آسیاب مستبدان می ریزید گذشته است. همان تدارکاتچی هم کلی در همان دوران به این مملکت و مردم خدمت کرده است. (390543)
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۳:۲۴
یاللعجب عزیز شما رایی هم ندارید در آخرین انتخابات یکی دو میلیون رای جمع کردید که رای همان خانواده ها و بستگان خودتان بود خاتمی هم کاری نکرد خودش هم گفت تدارکاتچی هستم آخه تدارکاتچی چه کار خاصی میتونه بکنه؟ الان هم که شده فقط بیانیه دهنده برا فوت افراد هر کسی فوت میکنه یه بیانیه میده وانگهی روحانی را به ملت قالب کردید که 8 سال فاجعه بار را مردم تحمل کردند وضع کنونی نتیجه 20 سال رای گرفتن های شما و انفعال و فریب کاری است از ژن خوبش بگیر تا بقیه رای میگرفتید که برید سکوت کنید (390573)
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۷:۱۹
توهم چی ها سابقه ی چهل ساله و بیست ساله و پنج ساله برای براندازی دارند... (390665)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها