به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۳۴۶۵۱۸

جزئیات قرارداد جدید عثمان دمبله با بارسلونا

گروه ورزشی: داستان طولانی تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا به پایان خود نزدیک می شود.
جزئیات قرارداد جدید عثمان دمبله با بارسلونا
عثمان دمبله ژانویه گذشته قراردادی جدید از بارسلونا دریافت کرد ولی به آن پاسخی نداد و تا پایان قراردادش یعنی 30 ژوئن نیز صبر کرد تا بلکه بارسلونا پیشنهادی جدید و بهتر به او ارائه کند. اتفاقی که هرگز رخ نداد. دمبله به دلیل رد پیشنهاد تمدید، با خطر کنار گذاشته شدن از تیم در نیم فصل دوم نیز روبرو بود ولی با اصرارهای ژاوی مدیران بارسا از این تصمیم منصرف شدند.

 ژاوی از روز اولی که به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شد، گفته بود که روی دمبله حساب می کند و به قولش نیز وفا کرد. دمبله از بهترین های بارسا در نیم فصل دوم بود تا مدیران باشگاه در پایان فصل بار دیگر برای تمدید با او فشار بیاورند. پیشنهاد بارسا هرگز تغییر نکرد و در نهایت دمبله پذیرفت که قراردادش را تا 2024 تمدید کند. 

او روز گذشته وارد بارسلون شد و در محاصره خبرنگاران حاضر به پاسخگویی به سوالات نشد اما طبق ادعای اسپورت، قرارداد جدید او دو ساله با دستمزد 7.5 میلیون یورو به علاوه 2.5 میلیون یورو پاداش است. اگر دمبله بتواند همان ستاره تاثیرگذار نیم فصل دوم باشد، دستمزدش برای هر فصل به 10 میلیون یورو نیز خواهد رسید. رقمی که نسبت به دستمزد او در سال های اخیر کمتر است ولی در سال جام جهانی دمبله ترجیح داد روی اعتماد و اطمینان ژاوی حساب کند. او در بارسا جایگاهی تضمین شده دارد؛ فاکتوری که کمک خواهد کرد به فهرست تیم ملی فرانسه برای جام جهانی نزدیک تر شود. دمبله در اردوهای اخیر فرانسه برای لیگ ملت ها و مقدماتی جام جهانی غایب بود و حال قصد جبران مافات دارد.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها