به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۴۷۰۴۱

کلوپ:جدایی مانه از لیورپول لازم بود

گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعتراف کرد که حفظ محمد صلاح، مهاجم مصری و گلزن در تابستان امسال بسیار مهم بود.
کلوپ:جدایی مانه از لیورپول لازم بود
در فصل تابستان امسال تغییرات بزرگی در خط حمله لیورپول ایجاد شد. سادیو مانه بعد از سال‌های درخشان این باشگاه را ترک کرد، قرارداد محمد صلاح تمدید شد و مرسی سایدی‌ها توانستند داروین نونیز، ستاره گلزن و آینده دار را جذب کنند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد چنین تغییراتی برای این باشگاه لازم بود و به رشد آنها کمک می کند.
یورگن کلوپ گفت: "بروز چنین تغییراتی در ترکیب لیورپول لازم بود. ما فقط سادیو مانه را از دست ندادیم، بلکه دیووک اوریگی و تاکومی مینامینو نیز از ترکیب سال گذشته دیگر در لیورپول حضور ندارند. همچنین ممکن است برخی از بازیکنان دیگر نیز تیم را ترک کنند، اما ما در زمستان لوئیس دیاز و در فصل تابستان داروین نونیز، فابیو کاروالیو و کالوین رمسی را به این تیم اضافه کردیم. این روند پویایی گروه را تغییر می‌دهد و واقعا ضروری است.

این شرایط واقعا هیجان انگیز است، زیرا بازیکنان جدید پر از انگیزه هستند. من اکنون در فصل هفتم حضور خود در لیورپول هستم و مهم این است که یک کار را مدام تکرار نکنیم. ما باید خود را به مرحله بعدی برسانیم و برای رسیدن به این هدف، شما همیشه به حضور بازیکنان جدید نیاز دارید و این همان اتفاقی است که این فصل برای لیورپول رخ داده است. 
نگرانی از جدایی محمد صلاح؟ اگر پروسه تمدید قرارداد محمد صلاح اتفاق نمی‌افتاد، باید با آن کنار می‌آمدیم. اما من خیلی زود می‌دانستم که این بازیکن خواهان ماندن است و باشگاه نیز چنین خواسته‌ای دارد، پس فقط دیگر روند مذاکرات باقی مانده بود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها