به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۳۸۲۸۹
مدیر ورزشی موناکو:

شوامنی در رئال یا لیورپول؟ هر کدام پول بیشتری بدهند

گروه ورزشی: مدیر ورزشی موناکو هشدار داد که در مذاکرات برای فروش اورلین شوامنی، حداکثر سخت گیری را خواهند کرد.
شوامنی در رئال یا لیورپول؟ هر کدام پول بیشتری بدهند
رئال پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه یک بار دیگر پروسه انتقال اورلین شوامنی را از سر گرفته است. پدیده این فصل لیگ فرانسه که با درخشش در موناکو به پیراهن تیم ملی نیز رسیده، چند ماه پیش با رئال وارد مذاکره شد ولی پس از جدی تر شدن انتقال کیلیان امباپه، از او خواسته شد یک سال صبر کند که پاسخ او منفی بود. 

 
شوامنی قصد ترک موناکو و بازی در یک لیگ دیگر را دارد و به همین دلیل با لیورپول هم مذاکراتی جدی داشت. در حالی که تصور می شد مقصد بعدی او لیورپول باشد، شکست رئال در جذب امباپه باعث شد تا مذاکرات با شوامنی، دوباره به هدف اول مدیران رئال تبدیل شود. روز گذشته میرر ادعا کرد که ایجنت شوامنی به لیورپول گفته است که بازیکن دوست دارد به رئال برود.


 
پل میشل، مدیر ورزشی موناکو در رابطه با رقابت رئال و لیورپول برای جذب شوامنی گفت:« مقصد شوامنی؟ بخواهم صادقانه حرف بزنم، باید بگویم که هر زمان قرار به انتقال و فروش بازیکنی باشد، طبعا بهترین پیشنهاد بررسی خواهد شد. برای ما مهم نیست شوامنی به رئال برود یا لیورپول. هرکدام پول بیشتری بدهند، شوامنی را در اختیار خواهند گرفت. بازار نقل و انتقالات سال به سال عوض می شود. شوامنی بازیکن بسیار مستعد و توانایی است و در مذاکره برای انتقال او ما موضعی سفت و سخت خواهیم داشت.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها