به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۳۹۰۴۶

خواننده فینال اروپا شاکی شد؛ چقدر بی‌ادبید!

گروه ورزشی: کامیلا کابلو، خواننده برنامه پیش از فینال لیگ قهرمانان از رفتار هواداران در استادیوم گله مند بوده است.
خواننده فینال اروپا شاکی شد؛ چقدر بی‌ادبید!
دیشب شاهد رقم خوردن شبی پر از هرج و مرج و اتفاقات دراماتیک و البته عجیب در پاریس بودیم. حواشی بیرون ورزشگاه و بی نظمی شدید موجب بیش از 30 دقیقه تاخیر برای مسابقه لیگ قهرمانان اروپا شد و در نهایت بازی در شرایطی عجیب آغاز شد. اما کامیلا کابلو، خواننده مشهور و کوبایی پیش از شروع مسابقه فینال لیگ قهرمانان و مانند رسم هر ساله، برای دقایقی برنامه اجرا کرد و البته به نظر می رسد شرایط در استادیوم استاددو فرانس اصلا باب میل کامیلا کابلو نبوده است.
این خواننده این جوان و 25 ساله در صفحه خود نوشت: "ما در حال اجرا بودیم و من نمی توانم باور کنم که مردم در طول برنامه ما سرودهای تیم خود را با صدای بلند می خواندند. به هر حال من و تیمم برای مدت طولانی تلاش کردیم تا برنامه حال و هوای مناسبی داشته باشد و نمایش خوبی ارائه دهیم."
این خواننده محبوب همچنین در توئیت دیگر این رفتار را دور از ادب توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد دیگر هواداران از اجرای او لذت برده باشند. در واقع هواداران رئال مادرید و لیورپول که از تاخیر در شروع بازی ناراحت بودند، چندان توجهی به اجرای کامیلا کابلو نداشته و خواهان آغاز مسابقه بودند. همچنین آنها قبل از شروع بازی یوفا را از این بابت که علیرغم استفاده از گاز اشک آور روی صورت هواداران در خارج از استادیوم اجازه داده این خواننده برنامه اجرا کند، به شدت مورد سرزنش قرار دادند.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها