به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۴۷۱۸۱

پیام سولسشر به هالند؛ به سمت غلط منچستر رفتی!

گروه ورزشی: ارلینگ هالند می‌گوید هموطنش اوله‌گونار سولسشر، بعد از پیوستن او به منچسترسیتی، به ستاره نروژی پیام داده و گفته بود:" خوب شد به منچستر رفتی، ولی تیمت را غلط انتخاب کردی".
پیام سولسشر به هالند؛ به سمت غلط منچستر رفتی!
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، که امسال تابستان با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی این تیم شده می‌گوید مربی هموطنش، اوله گنار سولسشر، بعد از قطعی شدن این انتقال به او پیام داده و گفته بود:" خوب شد به منچستر رفتی، ولی تیمت را غلط انتخاب کردی". سولسشر یکی از اسطوره‌های باشگاه منچستریونایتد است و مدتی هم هدایت این تیم را به عهده داشت.
رابطه ارلینگ هالند و سولسشر تنها به هموطن بودن خلاصه نمی‌شود. گلزن این روزهای منچسترسیتی در گذشته در کشور نروژ و در تیم مولده زیر نظر سولسشر بازی می‌‌کرد.

زمانی که سولسشر در سال 2019 مولده را ترک کرد تا روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند، شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه او قصد دارد شاگرد سابقش، ارلینگ هالند را به اولدترافورد منتقل کند. هالند آن روزها بازیکن بوروسیا دورتموند بود و با پیراهن این تیم آلمانی می‌درخشید.
اما در نهایت یونایتد موفق نشد خواسته سولسشر را عملی کند و هالند را به خدمت بگیرد. گلزن جوان نروژی که از او به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین استعدادهای دنیای فوتبال یاد می‌شود حالا به رقیب همشهری یونایتد، منچسترسیتی پیوسته است.

ارلینگ هالند در مصاحبه با روزنامه منچستر ایونینگ نیوز، درباره آخرین تعاملش با سولسشر گفت:" وقتی به منچسترسیتی پیوستم، او به من تبریک گفت و برایم نوشت با اینکه به سمت غلط منچستر ملحق شدی، موفق باشی!
همینطور که می‌دانید ما گاهی با هم صحبت می‌کنیم. اوله‌گنار در زندگی فوتبالی من خیلی تاثیرگذار بوده و در روزهایی که بازیکن مولده بودم از او خیلی چیزها یاد گرفتم. سولسشر مرد خوبی است.
سه سال قبل سیتی من را نمی‌خواست چرا که آنها آگوئرو را در خط حمله داشتند و پیوستن من به سیتی غیرممکن بود. من شخصا بیشتر تمایل داشتم به آلمان بروم تا به انگلیس. البته فرصت‌های زیادی برای بازی در انگلیس برایم وجود داشت ولی آلمان را انتخاب کردم و به نظرم تصمیم درستی گرفتم. من از وقتی بازیکن مولده بودم تصمیم‌‌های خوبی برای تیم‌های بعدی‌ام گرفته‌ام. چه پیوستن به سالزبورگ و چه دورتموند، از همه تصمیم‌هایم راضی‌ام".
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها