به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۴۹۶۳۹

صبر ترامپ از دروغ‌ها و افترائات CNN به سر آمد

صبر ترامپ از دروغ‌ها و افترائات CNN به سر آمد
گروه بین‌الملل: رییس‌جمهور پیشین آمریکا گفت که قصد دارد پرونده شکایتی را علیه شبكه دموكرات‌ها (سی‌ان‌ان) به جریان بیاندازد. دلیل این شکایت ادعاهای افتراآمیز این خبرگزاری آمریکایی علیه ترامپ اعلام شده است که از سال ۲۰۱۶ و کمپین انتخاباتی او آغاز شده است.
دونالد ترامپ، در بیانیه‌ای نوشت: «به سی‌‌ان‌ان اطلاع دادم که پرونده‌‌ای را علیه ادعاهای افتراآمیز مکرر آنها به جریان می‌اندازم.» ترامپ در ادامه نوشت: «همچنین اقداماتی را علیه دیگر رسانه‌هایی که من را بدنام کردند و سعی کردند افکار عمومی را درباره من فریب بدهند آغاز کرده‌ام.» ترامپ با تکرار موضع سابقش مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ گفت که هیچگاه از نبرد برای روشن شدن حقیقت و آینده آمریکا دست نمی‌کشد. به گزارش هیل، تاریخ نامه ۲۸۲ صفحه‌ای وکلای ترامپ به مدیران سی‌ان‌ان به ۲۱ ژوییه باز می‌گردد. این نامه از این خبرگزاری می‌خواهد محتواهای غلط یا افتراآمیز علیه ترامپ را تصحیح یا حذف کند. در این نامه به موارد متعددی از پوشش جهت‌دار و افتراآمیز سی‌ان‌ان علیه ترامپ اشاره شده است که در آنها از عبارت‌هایی مانند «دروغ»، «داستان‌سرایی اشتباه» و «تئوری‌های بی‌بنیان» استفاده شده است.
در برخی دیگر از گزارش‌های سی‌ان‌ان، حمله تندی به موضع ترامپ نسبت به نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ انجام شده است. یورش به کنگره آمریکا نیز مورد دیگری است که سی‌ان‌ان از آن برای حمله به ترامپ استفاده کرده است. برخی گزارش‌های سی‌ان‌ان در سال ۲۰۱۶ نیز متمرکز بر نقش روسیه در کمک به انتخابات دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهوری آمریکا است. 
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها