به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۴۹۷۵۷

کوبل داوری ایران مسابقات را قضاوت می کنند

کوبل داوری ایران مسابقات را قضاوت می کنند
گروه ورزشی:با اعلام رسمی فدراسیون هندبال آسیا (AHF) امیر و احمد قیصریان کوبل داوری هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی حضور پیدا می‌کنند.نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از هشتم مردادماه با حضور ۳۲ تیم در مقدونیه شمالی آغاز می شود.
 
پس از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی فدراسیون هندبال و برگزاری نشست‌های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا در عربستان و قول مساعد رئیس کمیته داوران آسیا برای حضور داوران ایران در مسابقات جهانی در نهایت از کوبل داوری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۲ دعوت به عمل آمد.

حضور کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی رخ می‌دهد که پیش از این میترا نوری نیز به عنوان ناظر فنی به این مسابقات دعوت شده بود.پس از دعوت نماینده ایران به عنوان ناظر فنی به مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان برادران قیصریان کوبل داوری برجسته ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر جهان حضور پیدا می‌کنند.

در مجموع فدراسیون جهانی هندبال از ۸ کوبل داوری قاره ای برای قضاوت این رقابت ها دعوت به عمل آورده است. در کنار داوران ایرانی کوبل های داوری از کشورهای برزیل مجارستان ازبکستان مراکش مقدونیه و اوکراین هم حاضر هستند.نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان از ۳۰ جولای تا ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۸ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱) در مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.
برچسب ها: هندبال بانوان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها