به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۳۵۴۴۱۸

سردار آزمون در لورکوزن؛ یک سروگردن بالاتر از همه!

گروه ورزشی: تنها لژیونر ایرانی حاضر در فوتبال آلمان آخرین جلسه تمرین تاکتیکی لورکوزن را پشت سر گذاشت.
سردار آزمون در لورکوزن؛ یک سروگردن بالاتر از همه!
سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایر لورکوزن امیدوار است تا بتواند نوار ناکامی‌اش در گلزنی برای شیرها در فصل جدید را برابر ماینس پاره کند.
ستاره خط حمله لورکوزن که در سه هفته اول با وجود برخورداری از موقعیت‌های مناسب گلزنی نتوانسته راه دروازه حریفان را پیدا کند، در طول تمرینات هفته گذشته همواره یکی از سوژه‌های اصلی عکاسان باشگاه بوده و تصاویر منتشر شده از او روی صفحات باشگاه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تلاش زیادی برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در ترکیب تیمش برابر ماینس به کار گرفته است.
دیروز آخرین جلسه تمرینی شاگردان سیوانه در کمپ تمرینی این تیم برگزار شد و سردار آزمون پابه‌پای سایر ستاره‌های لورکوزن تمرین کرد. جایی که روی یکی از نبردهای هوایی، مهاجم ۱۸۶ سانتی‌متری مشکی‌وقرمزپوشان یک سر و گردن بالاتر از هم‌تیمی‌هایش به آسمان پریده تا ضربه سر بزند.
ستاره تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که حالا بعد از قرعه‌کشی چمپیونزلیگ انگیزه‌های زیادی برای درخشش برابر دوست صمیمی‌اش مهدی طارمی دارد، امیدوار است تا با استفاده از فرصت بازی برابر ماینس جای خودش را هم در ترکیب تیمش تثبیت کند تا برای جام باشگاه‌های اروپا و جام جهانی، آمادگی بیشتری داشته باشد.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها