به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۵۴۶۱۹
لیست نهایی امروز به فیفا ارسال می‌شود

روز سرنوشت‌ساز نامزدهای ریاست فوتبال ایران

گروه ورزشی: یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون، تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
روز سرنوشت‌ساز نامزدهای ریاست فوتبال ایران
کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال امروز با حضور تمامی افراد، آخرین جلسه خود برای نهايی کردن اسامی نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور را انجام خواهد داد، موضوع استعلام از نهادهای مربوطه نیز بحث اصلی این جلسه خواهد بود.
نتیجه این جلسه از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به فیفا اعلام خواهد شد تا انتخابات فدراسیون فوتبال در ایران در نهایت وارد شرایط اجرایی بشود.
به گفته حبیبی، عضو کمیته بدوی، استعلام در مورد تمامی نامزدهایی است که برای پست‌های مختلف نام‌نویسی کرده‌اند؛ افرادی که قصد ریاست، عضویت در هیئت رئیسه و نیابت روسا را داشته و برای حضور آنها در انتخابات از نهادهای سه‌گانه استعلام گرفته شده و در نهایت صلاحیت آنها تایید یا رد خواهد شد.
پیش از این شایعاتی درباره رد صلاحیت سه چهره مشهور در پست‌های مختلف انتخاباتی شنیده شده بود که هیچ‌کدام از آنها به صورت رسمی تایید یا رد نشدند؛ همچنین روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه هر سه نامزد انتخابات مورد تایید قرار گرفته و اسامی آنها به فیفا اعلام شده، به انتشار رسید که البته با صحبت‌های یکی از اعضای کمیته بدوی و تاکید او به ارسال لیست بعد از جلسه امروز مشخص است که آن صحبت‌ها چندان درست نبودند. با این حال، می‌توان امیدوار بود که با توجه به شهرت هر سه نامزد حاضر در انتخابات فدراسیون، هر سه نفر وارد فاز رقابتی نهایی برای جلب حداکثر آرا در این انتخابات بشوند.
میرشاد ماجدی (سرپرست فدراسیون)، مهدی تاج (رئیس پیشین فدراسیون) و عزیزالله محمدی (رئیس پیشین سازمان لیگ) سه نامزدی هستند که قرار است یکی از آنها در روز هشتم شهریور ریاست فدراسیون فوتبال را به صورت رسمی و با جلب رای از مجمع فدراسیون فوتبال به دست بیاورد.
فوتبال ایران در حساس‌ترین شرایط و در یک بازه زمانی دشوار و فشرده خود را آماده رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کند و تلاطماتی که در ماه‌های گذشته رخ داده، به احتمال زیاد تاثیر خود را روی نتیجه نهایی تیم ملی در رقابت‌های پیش رو خواهد گذاشت. با این حال تنها استقرار یک مدیریت مطمئن و قاطع می‌تواند کمی ثبات و قاطعیت را به فوتبال ایران برگردانده و شرایط را بهتر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها