به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۵۴۸۴۸

ظاهر جدید ستاره دورتموند؛ قوی باش هالر!

گروه ورزشی: تصاویر جدید از سباستین هالر، مهاجم بروسیا دورتموند، پس از آغاز درمان سرطان واکنش‌هایی را به همراه داشته است.
ظاهر جدید ستاره دورتموند؛ قوی باش هالر!
پیش از آغاز فصل و در آزمایش‌های پزشکی باشگاه دورتموند بود که مشخص شد هالر به سرطان بیضه مبتلا شده است و باید برای درمان آن اقدام کند. 
به این ترتیب، این بازیکن اردوی تمرینی دورتموند را ترک کرد تا با مراجعه به پزشکان متخصص میزان پیشرفت این بیماری و راه‌های درمان آن را بررسی کند. 
مدیران، کادر فنی، بازیکنان و هواداران دورتموند در طول این مدت سعی کردند نهایت تلاش‌شان را برای بهبود شرایط روحی و جسمی او به کار بگیرند و به صورت مداوم پیام‌هایی را برای او ارسال می‌کردند. 
روز گذشته، همسر هالر تصویری از او منتشر کرد که با ظاهری جدید پس از آغاز مراحل شیمی درمانی دیده می‌شد. او در جمع خانواده‌اش قرار داشت و در سایر تصاویر منتشر شده کاملا خوشحال و سرزنده به نظر می‌رسید.

انتشار این تصاویر واکنش‌هایی را از سوی فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. بسیاری از آنها برای این بازیکن آرزوی سلامتی و غلبه بر سرطان کردند و از او خواستند که در طول این دوران دشوار قوی باشد و تسلیم نشود.

هالر پس از درخشش در ترکیب آژاکس در فصل گذشته و خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان به دورتموند پیوست تا جای خالی ارلینگ هالند را پر کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و مشخص نیست که او چه زمانی می‌تواند بار دیگر به میادین برگردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها