به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۳۵۶۸۳۴

پیروزی پاریسن ژرمن و سیتی در روز درخشش امباپه و هالند

گروه ورزشی: تیم‌های پاریسن ژرمن و‌ منچسترسیتی به ترتیب در برابر یوونتوس و سویا صف آرایی کردند و توانستند به پیروزی برسند.
پیروزی پاریسن ژرمن و سیتی در روز درخشش امباپه و هالند
در ادامه دور اول مرحله گروهی فصل ۲۰۲۲-۲۳ لیگ قهرمانان اروپا ۴ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ بهوقت تهران برگزار شد.
در مهم‌ترین دیدار، پاریسن ژرمن میزبان یوونتوس بود. در نیمه اول پاریسی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۵ کیلیان امباپه با پاس گل نیمار دروازه یوونتوس را گشود و در دقیقه ۲۲ نیز دوباره این فوق ستاره ۲۴ ساله گلزنی کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به سود میزبان به پایان برسد.
در نیمه دوم یوونتوس فشار بیشتری وارد کرد و در دقیقه ۵۳ ونستون مک‌کنی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما برای بازگشت به بازی کافی نبود و پاریس با بریس امباپه ۲-۱ پیروز شد.
در دیگر دیدار منچسترسیتی مهمان سویا بود و در دقیقه ۲۰ اول ارلینگ هالند با پاس کوین دی‌بروینه گل اول را وارد دروازه میزبان کرد. در نیمه دوم نیز سیتی تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۵۸ فیل فودن اختلاف را دو براب کرد و در دقیقه ۶۷ ارلینگ هالند بریس کرد و در ثانیه‌های پابانی روبن دیاس نیز گلزنی کرد تا شاگردان پپ گواردیولا در هفته اول خیلی راحت ۳ امتیاز را مال خود کند. 
در آخرین دیدار میلان در خانه سالزبورگ به تساوی یک بر یک رضایت داد. اوکافور برای سالزبورگ و سالزمیکرز برای روسونری گلزنی کردند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها