به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۵۶۹۸

لغو متعدد پروازهای هما در فرودگاه مهرآباد

گروه جامعه: تاخیر پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در روز جمعه و پاسخگو نبودن مسوولان، باعث نارضایتی و بلاتکلیفی مردم در پایانه شماره دو فرودگاه مهرآباد شد.
لغو متعدد پروازهای هما در فرودگاه مهرآباد
اولین پرواز در ساعت 11 و 50 دقیقه صبح به مقصد کرمانشاه و دومین پرواز نیز در ساعت 16 و 10 دقیقه به مقصد مشهد لغو شد. پروازهای تهران - قشم در ساعت 16 و 20 دقیقه، تهران- بیرجند در ساعت 17 و 10 دقیقه، تهران- یزد در ساعت 17 و 25 دقیقه و تهران- بندرعباس در ساعت 17 و 10 دقیقه از دیگر پروازهای لغو شده روز جمعه شرکت هواپیمایی ایران ایر است که دلایل تاخیر اکثر آنها مشخص و اعلام نشد. به همین دلیل بین کارمندان ایران ایر با مسافران سردرگم بحث لفظی درگرفت، مردم نمی‌دانستند با این تاخیرها چه کنند.

در تماس مسافران  با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد موضوع مطرح و علت را جويا شدند كه اپراتور شماره 34 این مرکز ضمن تایید تاخیر پرواز نخست که قرار بود ساعت 11 و 50 دقیقه انجام شود گفت این پرواز به ساعت حدود 22 انتقال یافت و بقیه پروازها هم ممکن است با تاخیرهایی انجام شود. وی در پاسخ به سوالي که آیا تاخیر تا این اندازه و چندین پرواز، عادی است گفت: شما دنبال چه هستید؟ بله عادی است.

بعد از قطع شدن این مکالمه مجددا شماره اطلاعات پرواز گرفته شد و با ارایه اطلاعات پروازهای تاخیری، با پاسخ‌های ضبط شده مواجه شدیم: پرواز ساعت 16 و 10 دقیقه به مقصد مشهد به دلیل تاخیر در ورود کنسل شده است. پرواز تهران - قشم در ساعت 16 و 20 دقیقه کنسل شد. پرواز تهران- یزد در ساعت 17 و 25 دقیقه به دلیل عملیات شرکتی در ساعت 20 و 25 دقیقه انجام شد. پرواز 17و 10 دقیقه به بیرجند ساعت 20و 54 دقیقه انجام شد. پرواز اردبیل ساعت 19:40 کنسل شد.
مرجع : ايرنا