به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۵۸۱۹۲

دو گل برای عبور از طلسم یک ساله پرسپولیس

گروه ورزشی: پرسپولیس پس از 412 روز موفق شد بازی باخته را تبدیل به یک پیروزی کند؛ دست‌آورد بزرگی که مرد شماره یک آن، یورگن لوکادیا بوده است.
دو گل برای عبور از طلسم یک ساله پرسپولیس
نکته جالب باقی مانده از بازی نفت مسجدسلیمان برای پرسپولیس بازگشت جالب این تیم پس از دریافت گل است. پرسپولیس با گل‌های لوکادیا پس از 412 روز موفق شد تا شکست را با پیروزی عوض کند و یک طلسم را پشت سر بگذارد.
آخرین بار 3 مرداد 1400 پرسپولیس در حالی‌که با گل ناگهانی پیمان بابایی از تراکتور عقب افتاده بود، موفق شد با دو گل مهدی عبدی و یک گل احمد نوراللهی حریف را شکست دهد و به قهرمانی لیگ بیستم نزدیک شود.
کنایه‌آمیز است که پرسپولیس در لیگ بیستم هرگز نتوانست بازی‌هایی که در آن عقب افتاده را به پیروزی تبدیل کند؛ آنها مقابل آلومینیوم، صنعت نفت و سپاهان شکست خوردند و برابر گل‌گهر، مس‌رفسنجان، هوادار و ذوب‌آهن نیز به تساوی رسیدند تا یک ضعف بزرگ در تیم یحیی گل‌محمدی خود را نشان دهد.
نکته جالب اینکه در جریان بازگشت مقابل تراکتور نیز بار اصلی را یک مهاجم به دوش کشید تا بیش از پیش ارزش یک مهاجم گلزن در ترکیب پرسپولیس مشخص شود.
در آن بازی مهدی عبدی دو گل زد و باعث شد تا پرسپولیس با پیروزی مقابل حریف به قهرمانی نزدیک شود و حالا با این بازگشت، جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کرده است.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها