به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۵۸۲۸۰

جرقه دیگری برای ادامه ریزش بیت‌کوین و بازار رمزارز

جرقه دیگری برای ادامه ریزش بیت‌کوین و بازار رمزارز
گروه اقتصادی:  قیمت بیت‌کوین نتوانست بالای منطقه مقاومتی ۲۲هزار و ۵۰۰ دلار باقی بماند. بیت‌کوین نزدیک به ۱۰ درصد کاهش یافت و در حال حاضر قیمت بالای ۲۰ هزار دلار باقی بماند، می‌تواند افزایش جدیدی را آغاز کند.
به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی رد شده و پشتیبانی‌های کلیدی مورد آزمایش قرار می گیرند. اتریوم بیش از ۵ درصد کاهش یافت و حمایت ۱۵۵۰ دلاری را آزمایش کرد. ریپل نیز به زیر ۰٫۳۵ دلار و ۰٫۳۴ دلار کاهش یافت. کاردانو همچنین زیر سطح محوری ۰٫۵۰ دلار آمریکا قرار گرفت.

روند روزانه بیت‌کوین، Tradingview
روند بیت‌کوین
پس از افزایش مداوم قیمت، بیت‌کوین تلاش کرد تا بالای سطح ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار باقی بماند. بیت‌کوین یک سقف کوتاه مدت تشکیل داد و به شدت به زیر ۲۲۰۰۰ دلار ریزش کرد. قیمت نزدیک به ۵ درصد کاهش یافت. در حال حاضر بیت‌کوین زیر حمایت ۲۰۵۰۰ دلار معامله می‌شود. ۲۰۰۰۰ دلار را نیز آزمایش کرد. در جهت صعودی، قیمت ممکن است نزدیک به ۲۰۵۰۰ دلار با مقاومت روبروست. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۲۱۲۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند افزایش جدیدی را آغاز کند.از جنبه نزولی، حمایت اولیه قیمت نزدیک به سطح ۲۰۱۲۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۰ هزار دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند سرعت پایین‌تری پیدا کند.

روند روزانه اتریوم، Tradingview
روند اتریوم
قیمت اتریوم نیز پس از شکست در آزمایش سطح ۱۸۰۰ دلار، شروع به اصلاح نزولی کرد و به زیر سطوح ۱۷۰۰ و ۱۶۵۰ دلار کاهش یافت. حتی به زیر ۱۶۰۰ دلار نیز رسید و سطح ۱۵۵۰ دلار را آزمایش کرد. پشتیبانی اصلی بعدی سطح ۱۵۰۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۴۲۰ دلار برسد.اگر قیمت شروع به افزایش مجدد کند، ممکن است با مقاومت نزدیک به ۱۶۵۰ دلار روبرو شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۷۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن ممکن است سطح ۱۷۴۰ دلار آزمایش شود.

سایر آلت‌کوین‌‌های بازار رمزارز
کاردانو برای شکست منطقه مقاومتی ۰٫۵۲ دلار تلاش کرد. سپس کاهش شدیدی در زیر سطوح ۰٫۵۰ و ۰٫۴۸ دلار پیدا کرد. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، قیمت ممکن است سطح ۰٫۴۵ دلار آمریکا آزمایش کند.
بایننس‌کوین نتوانست منطقه مقاومت ۳۰۰ دلاری را رد کند. قیمت ۵ درصد کاهش یافت و زیر حمایت ۲۸۲ دلار معامله شد. هر ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به ۲۷۲ دلار برساند.

سولانا در حال حاضر زیر سطح ۳۵ دلار معامله می‌شود. ۱۰ درصد کاهش یافته و نزدیک به سطح ۳۳٫۵۰ دلار معامله می‌شود. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۲ دلار است.دوج‌کوین نتوانست مقاومت ۰٫۰۶۵ دلار را آزمایش کند. قیمت به زیر سطح ۰٫۰۶۱۲ دلار کاهش یافت. اکنون نزدیک به ۰٫۰۶۰۰ دلار تثبیت می‌شود، خرس‌ها می‌توانند سطح ۰٫۰۵۶۵ دلار را  هدف بگیرند.

قیمت ریپل به زیر سطوح ۰٫۳۵ و ۰٫۳۴ دلار کاهش یافت. اگر ضرر بیشتری وجود داشته باشد، قیمت می تواند کاهش یابد و حمایت ۰٫۳۲ USD را آزمایش کند.در پی ریزش بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌ها بیش از ۸ درصد کاهش یافته‌اند، از جمله HNT، GRT، NEAR، FLOW، XMR، EOS، AVAX، CELO، GNO، GMT و ATOM. از این میان، رمزارز HNT بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته و زیر ۴٫۷۵ دلار معامله می‌شود.در مجموع، قیمت بیت‌کوین به شدت کاهش داشته و حمایت ۲۰۰۰۰ دلاری را دوباره تست خواهد کرد. اگر بیت‌کوین نتواند بالای سطح ۲۰۰۰۰ دلار باقی بماند، ممکن است جرقه سقوط شدید دیگری را به همراه داشته باشد.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها