به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۳۵۹۱۰۵

سیتی هر روز بیشتر عاشق هالند می‌شود؛ این غول فروتن!

گروه ورزشی: ارلینگ هالند در اولین هفته‌‌های حضورش در منچسترسیتی با درخشش در زمین‌های فوتبال محبوب هواداران سیتی شده است اما محبوبیت او تنها به این درخشش‌ها خلاصه نمی‌شود.
سیتی هر روز بیشتر عاشق هالند می‌شود؛ این غول فروتن!
ارلینگ هالند به معنای واقعی کلمه یک پدیده است. این مهاجم نروژی دیروز در جریان دیدار منچسترسیتی مقابل ولوز که با پیروزی 3-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید چهاردهمین گل خود را به ثمر رساند؛ چهارده گل در 10 بازی اول او برای سیتی.
هالند نیرویی است که گویا از دل طبیعت سر برآورده و کسی نمی‌تواند جلودارش باشد. شاید به همین خاطر است که لقب غول برای او واقعا برازنده به نظر می‌رسد. اما ارلینگ هالند نشان داده علاوه بر قدرت و درخشش فوتبالی خصوصیات دیگری هم دارد. خصوصیتی مثل تواضع که از دیروز مورد توجه هواداران سیتی قرار گرفته است.

ماجرا به صحنه‌ای برمی‌گردد که در زمان گرم کردن بازیکنان منچسترسیتی قبل از بازی دیروز اتفاق افتاد. وقتی گرم کردن تمام شد ستاره‌های سیتی کاورهای خود را درآوردند و آنها را به سمت یکی از مربیان تیم و مسئول تدارکات پرتاب کردند. برای مثال جک گریلیش در حالی دیده شد که کاور خود را روی سر مسئول تدارکات انداخت و کوین دی‌بروینه بدون اینکه نگاه کند کاورش را به سمت او پرتاب کرد.



درست بر عکس دیگر بازیکنان، ارلینگ هالند درحالیکه کاور خود را در دست داشت به مسئول تدارکات سیتی نزدیک شد و درحالیکه کاورش را جمع کرد بود آن را از فاصله نزدیک به دست او سپرد.

همین صحنه به ظاهر کوچک با استقبال شدید هواداران سیتی مواجه شده است. گری لینه‌کر از جمله کسانی است که این حرکت هالند را شایسته تقدیر می‌داند و می‌گوید:" همین جزئیات کوچک است که زندگی را زیبا می‌کند".
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها