به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۵۹۲۸۹

مانه - آرائوخو؛ دوئل چمپیونزلیگی برای ایران

گروه ورزشی: ستاره‌های بایرن مونیخ و بارسلونا به زودی مقابل تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت.
مانه - آرائوخو؛ دوئل چمپیونزلیگی برای ایران
دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار شد که دو ستاره تراز اول فوتبال دنیا در هریک از این دو تیم به زودی در اتریش مقابل یوزهای ایرانی به میدان می‌روند.
تقابل سادیو مانه و آرائوخو در دیدار دو تیم یکی از دوئل‌های پرتکرار رقابت باواریایی‌ها و کاتالان‌ها در آلیانز آره‌نا بود. جنگی که در نهایت به سود مانه و یارانش به پایان رسید. اما این دو ستاره هریک جداگانه به زودی مقابل ستاره‌های ایران قرار خواهند گرفت.
آرائوخو، مدافع مستحکم بارسلونا که کاملا جای خودش در تیم ملی اروگوئه و باشگاهش را تثبیت کرده، در اولین بازی دوستانه اروگوئه در فیفادی پیش رو به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت تا در مقابل مهاجمینی چون طارمی، آزمون، جهانبخش و سایرین محک بخورد.
سادیو مانه، فوق‌ستاره بایرن مونیخ که به عنوان جایگزین لواندوفسکی به مونیخ آمده، در ترکیب شیرهای سنگالی رقیب ایران در دومین بازی دوستانه خواهد بود. موقعیتی که تجربه آن برای مدافعان تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی می‌تواند نکات مفیدی در بر داشته باشد.
آنچه مشخص است، همین عکس به خوبی سطح کیفی دو مسابقه پیش روی ایران در اردوی اتریش را نشان می‌دهد. حریفانی که علاوه بر آرائوخو و مانه، از ستاره‌های ارزشمند دیگری نیز بهره خواهند برد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها