به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۶۳۱۸

فريدون آسرايي: بدهکاران دیه را دریابیم

گروه فرهنگ وهنر: خواننده موسیقی پاپ کشورمان از طرفدارانش خواست تا در تعطیلات نوروزی علاوه بر فعالیت‌های همیشگی‌شان کمک کنند افرادی که به دلیل بدهکاری و دیه در زندان هستند، آزاد شوند.
فريدون آسرايي: بدهکاران دیه را دریابیم
فریدون آسرایی پیشنهادهای خود برای غنی تر شدن تعطیلات نوروزی مردم را اینگونه بیان کرد: شاید خیلی از مردم خبر نداشته باشند اما در همین شهر ما تهران جوانانی هستند که به دلیل بدهکاری و نپرداختن دیه‌های مختلف که بسیاری از آنها مبالغ ناچیز هستند، نمی‌توانند در تعطیلات نوروز کنار خانواده خود حضور داشته باشند. به گفته او، گاهی با پرداخت مبالغی حتی به میزان چند صد هزار تومان می‌تواند این افراد را از گرفتاری نجات داد.

او گفت: چه ایرادی دارد که ما هم به سهم خود حتی با کمترین مبلغ هم که شده به این مکان‌ها سرکشی کنیم و به دربندان به ویژه جوانان که به دلیل نپرداختن دیه محبوس هستند کمک کرده و کاری کنیم که در تعطیلات نوروز کنار خانواده‌هایشان باشند. مطمئن باشید اگر این موضوع را برای یک بار هم که شده امتحان کنید تعطیلات نوروزی شما تبدیل به بهترین، شادترین و ماندگارترین روزهای سال 93 شما خواهد شد.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: امسال فارغ از همه بحث‌های کلیشه ای که پیرامون پیشنهادهای نوروزی می‌شود، خواستم پیشنهادی را ارائه دهم که با حرف‌های همیشگی مقداری متفاوت باشد. به اعتقاد من همین اقدام خیرخواهانه می‌تواند لذت‌بخش‌ترین احساسی باشد که یک انسان با آن رو به رو خواهد شد.

آسرایی در پایان صحبت‌هایش با آرزوی سالی خوش برای هموطنانمان گفت: شاد بودن، رفتن به دشت و دمن و در بهترین شکل ممکن ملاقات بیماران پیشنهاد همیشگی من به مردم کشورم است. اما این پیشنهادی که به آن در ابتدای صحبت‌هایم اشاره کردم به خاطر تجربه شخصی که در این زمینه داشتم می تواند پیشنهاد نوروزی فریدون آسرایی به مردم باشد.
مرجع : مهر