به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۳۶۳۷۳۴
هر کاری بخواهید می‌کنید

حمله بی‌سابقه و تند کلوپ به سیتی، PSG و هر چی پولدار!

گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
حمله بی‌سابقه و تند کلوپ به سیتی، PSG و هر چی پولدار!
باشگاه سیتی برای مالکان اماراتی، پاری سن ژرمن متعلق به سرمایه داران قطری و نیوکاسل نیز متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان بوده و این سه باشگاه دارای پشتوانه ثروت عظیمی برای ریخت و پاش در بازار نقل و انتقالات هستند. علیرغم تهدیدهای یوفا، در سال های اخیر مشکل خاصی برای باشگاه های مذکور رخ نداده و آنها همچنان در بازار نقل و انتقالات، فعال ظاهر می شوند. روندی که خشم یورگن کلوپ را برانگیخته و او را عصبانی کرده است.
یورگن کلوپ گفت: "راه حل متوقف کردن سیتی و ارلینگ هالند؟ شما جواب من را دوست نخواهید داشت و همین حالا نیز پاسخ را می دانید. هیچکس نمی تواند با سیتی رقابت کند. شما بهترین تیم جهان را دارید و بهترین مهاجم بازار را نیز جذب می کنید و البته مهم نیست هزینه اش چقدر باشد و فقط می خواهید این کار را انجام دهید.

می دانم که نه سیتی و نه هیچ کس از این پاسخ من خوشحال نخواهد شد، اما شما سوالی را پرسیده اید که جوابش را هم می دانید. سه باشگاه (سیتی، پاری سن ژرمن و نیوکاسل) هستند که هر کاری که بخواهند انجام می دهند. لیورپول چه می کند؟ ما نمی توانیم مانند آنها رفتار کنیم و این امکان ندارد و ممکن نیست. همه چیز واضح است و باز هم شما جواب را می دانید.
سه باشگاه در فوتبال جهان وجود دارند که از نظر مالی می توانند آنچه را که می خواهند انجام دهند. این قانونی بوده و همه چیز هم خوب است، اما آنها می توانند هر آنچه را که می خواهند انجام دهند. آنها نیز در پاسخ خواهند گفت "آره اما ما..." اما این دقیقا واقعیت است. اخیرا شنیدم که در نیوکاسل شخصی (دن اشورث، مدیر ورزشی) گفت این باشگاه سقفی ندارد، بله، حق با او است.
مقایسه‌ عملکرد داروین نونیز و ارلینگ هالند؟ داروین نونیز اگر در این فصل در تیم فعلی منچسترسیتی بازی می کرد، قطعا گل‌ های بیشتری به ثمر می‌ رساند. بی تردید داروین نونیز هم در ترکیب سیتی به مهاجم خوبی تبدیل می شد. ما باید پیشرفت کنیم و این بازیکن را در موقعیت ‌های خوبی برای گلزنی قرار دهیم، مانند مثل کاری که بازیکنان سیتی برای ارلینگ هالند انجام می دهند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها