به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۳۶۵۰۳۱

سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد
گروه فناوری:سامسونگ از گوشی‌های تاشو خود W23 و W23 فلیپ رونمایی کرد.سامسونگ هر سال از نسخه لوکس گلکسی Z Fold برای بازار چین رونمایی می‌کند و حالا شاهد معرفی W۲۳ در این کشور هستیم. البته این‌بار برای اولین بار کره‌ای‌ها از یک مدل W Filp هم رونمایی کرده‌اند که W۲۳ فلیپ نام دارد و مبتنی بر گلکسی زد فلیپ است.
 
از نظر مشخصات فنی گوشی W۲۳ تفاوتی با گلکسی زد فولد ۴ ندارد و تنها تفاوت آن‌ها به استفاده از ۱۶ گیگابایت رم در این محصول برمی‌گردد، در حالی که زد فولد ۴ به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است.تفاوت اصلی این محصولات به طراحی ظاهری آن‌ها مربوط می‌شود؛ جایی که گوشی‌های سری W معمولا از رنگ مشکی و طلایی بهره می‌برند.

این موضوع درباره نسل جدید این گوشی‌ها در چین هم صادق است و سامسونگ برای پنل پشتی آن‌ها از سرامیک مشکی استفاده کرده و لولای آلومینیومی آن نیز طلایی رنگ با طرح مخصوص به خودش است. قلم S Pen هم ظاهری مشابه بدنه دارد و بطور جداگانه فروخته می‌شود.سامسونگ W۲۳ فلیپ از مشخصات فنی یکسان با گلکسی زد فلیپ ۴ بهره می‌برد و تنها بجای ۸ گیگابایت رم، حالا ۱۲ گیگابایت رم دارد. طراحی ظاهری این محصول مشابه برادرش است و با بدنه مشکی و طلایی روبه‌رو هستیم، هرچند بجای پنل پشتی سرامیکی، از شیشه استفاده شده است.

این محصولات به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده‌اند و سامسونگ در آن‌ها از باتری ۴۴۰۰ و ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. گوشی W۲۳ نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی با دوربین اصلی سه‌گانه دارد و گلکسی W۲۳ فلیپ از پنل ۶.۷ اینچی بهره می‌برد.سامسونگ W۲۳ در نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۲۰۷ دلار قیمت دارد و گلکسی W۲۳ فلیپ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳۷۹ دلار فروخته می‌شود.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها