به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۶۵۷۷۰

خیال راحت بایرن: بارسا حذف شود هم پاداش لوا می‌رسد

خیال راحت بایرن: بارسا حذف شود هم پاداش لوا می‌رسد
گروه ورزشی: بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس و تماشایی به مصاف بارسلونا برود. 
شاگردان یولیان ناگلزمان تا به حال در تمامی چهار دیدارشان در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده‌اند و قصد دارند این روند شکست ناپذیری را در این دیدار نیز ادامه دهند. 
از سوی دیگر، بارسا نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی دارد تا امیدش به صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حفظ شود. اگر آنها نتوانند در این بازی به پیروزی برسند از لیگ قهرمانان حذف شده و برای دومین فصل متوالی راهی لیگ اروپا خواهند شد که با توجه به هزینه‌های قابل توجه صورت گرفته برای تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به هیچ وجه نتیجه خوبی نیست. 

بسیاری از هواداران بایرن در روزهای اخیر از این موضوع نگران بودند که در صورت حذف بارسا، بندهای پاداش گنجانده شده در قرارداد لواندوفسکی به این باشگاه نرسد اما حالا روزنامه بیلد توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرده است. 
این ستاره لهستانی در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 45 میلیو یورو و بند پاداش پنج میلیون یورویی راهی بارسا شود و این بندها صرفا مربوط به عملکرد لوا است و ربطی به موفقیت یا عدم موفقیت بایرن ندارد. بنابراین، این باشگاه نگرانی از بابت شکست تیم حریف در بازی امشب و تاثیر آن روی دریافت مبلغ مدنظرش از بارسا نخواهد داشت. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها