به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۶۷۷۲۳
قیمت خودرو در بازار اوج گرفت

افزایش ۱۰۰ میلیونی هایما در یک روز

افزایش ۱۰۰ میلیونی هایما در یک روز
گروه اقتصادی:  قیمت دلار در بازار غیررسمی در حالی به ۲۶ هزار تومان رسیده که قیمت‌ها در بازار خودرو به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است.یک فعال بازار خودرو با بیان اینکه خرید و فروش در بازار خودرو صفر شده است، گفت: قیمت‌ها به طور افسارگسیخته همپای دلار در حال افزایش است و دلار به محض اینکه ۱۰۰ تومان بالا می‌رود، قیمت خودرو میلیونی افزایش می‌یابد.

افزایش ۳۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶
مشاهدات اقتصاد ۲۴ از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت‌ها روند صعودی دارد. به طور مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که روز گذشته ۳۱۰ میلیون تومان بود، با افزایش ۲۰ میلیونی به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.این در حالی است که دنا اتومات که روز گذشته ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر با افزایش ۳۰ میلیونی به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت انواع پژو در بازار
پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما که روز گذشته ۴۱۱ میلیون تومان بود امروز به ۴۳۵ میلیون تومان رسیده و افزایشی ۲۴ میلیون تومانی را به ثبت رساند.پژو پارس نیز که پیش از این ۳۱۲ میلیون تومان قیمت خورده بود در حال حاضر ۳۲۵ میلیون تومان شده است.

هایما رکورددار افزایش قیمت در بازار خودرو
هایما s۷ پلاس در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار افزایش قیمت بوده است و با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی از ۹۹۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان رسیده است.مشاهدات اقتصاد ۲۴ از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت‌ها همچنان رو به بالاست و فروشندگان قیمت‌ها عجیب و غریب پیشنهاد می‌دهند البته در صورتی که فروشنده‌ای در بازار باشد، زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.مشاهدات اقتصاد ۲۴ از بازار خودرو نشان می‌دهد در ۲۴ ساعد گذشته قیمت انواع خودرو ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به طور متوسط گران شده است.
مرجع : اقتصاد 24
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها