به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۷۰۷۴۳

تماس بایدن با تیم آمریکا: من را در ترکیب بگذارید!

تماس بایدن با تیم آمریکا: من را در ترکیب بگذارید!
گروه ورزشی: تیم ملی آمریکا امشب در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی ولز برود. 
آنها امیدوار هستند که بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی شرایط را برای خودشان در ادامه راه و پیش از برگزاری دو بازی دیگر برابر تیم ملی انگلیس و تیم ملی ایران هموار کنند. 
بایدن نیز که به نظر می‌رسد از حساسیت این بازی آگاه است شب گذشته تماسی تلفنی با آنها داشت تا به بازیکنان تیم ملی کشورش روحیه بدهد. او در ابتدای این تماس به شوخی به کادر فنی تیم ملی آمریکا گفت:« من را در زمین بگذارید، من آماده هستم تا بازی کنم.»

رییس جمهور آمریکا سپس اضافه کرد:«من می‌دانم که شاید شما تیم قدرتمندی نباشید اما بعضی از بهترین بازیکنان دنیا در ترکیب این تیم هستند و شما نماینده این کشور هستید، من می‌دانم که با تمام وجود به میدان خواهید رفت. پس بیاید آنها را شوکه کنیم.»
او با اشاره به حمایت همه جانبه از این تیم ادامه داد:« به یکدیگر اطمینان داشته باشید، نهایت تلاش‌تان را در زمین به کار بگیرید و به یاد داشته باشید که خانواده‌ها، هم‌تیمی‌ها و تمام این کشور حامی و مشوق شما هستند.»
بایدن درباره عدم حضورش در قطر نیز اضافه کرد:« آرزو داشتم آنجا باشم تا بازی شما را ببینم، این را از صمیم قلب می‌گویم. به زمین بروید و فقط با تمام توان بازی کنید. من می‌دانم که شما این کار را خواهید کرد.»
برچسب ها: تیم ملی آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها