به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۳۷۰۷۸۹
ایران ۲ - انگلیس ۶ ؛

تحقیر شدن تیم کی‌روش مقابل انگلیس در مصافی کاملا یک طرفه

تحقیر شدن تیم کی‌روش مقابل انگلیس در مصافی کاملا یک طرفه
گروه ورزشی: دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس در گروه دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به قضاوت رافائل کلاوس برزیلی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری خلیفه شهر دوحه آغاز شد و با برتری ۶ بر ۲ سه شیرها به پایان رسید.
جود بلینگام(۳۵)، بوکایو ساکا(۴۳ و ۶۲)، رحیم استرلینگ(۲+۴۵)، مارکوس رشفورد(۷۱)، جک گریلیش(۹۰) برای انگلیس و مهدی طارمی(۶۵ و ۱۰۰) برای ایران گل زدند.
تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند(دقیقه ۱۹ سیدحسین حسینی)، صادق محرمی، مجید حسینی، روزبه چشمی(۴۶ محمدحسین کنعانی زادگان)، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاجی صفی، میلاد محمدی(۶۳ مهدی ترابی)، احمد نورالهی(۷۷ سردار آزمون)، علی کریمی(۴۶ سعید عزت الهی)، علیرضا جهانبخش(۴۶ علی قلی زاده) و مهدی طارمی به میدان رفت.
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با انگلیس
دقیقه یک:
بازیکنان تیم ملی انگلیس توپ را به گردش در آوردند و دو دقیقه بدون این که توپ به بازیکنان ایران برسند پاسکاری کردند تا در دقیقه سوم به یک کرنر دست پیدا کنند.
دقیقه ۳ :
اولین ضربه کرنر این دیدار برای انگلیس به دست آمد که ثمری برای این تیم نداشت. در این صحنه روزبه چشمی بازیکن حریف را بغل کرد اما در حالی که حریف به پنالتی اعتقاد داشت سیستم ویدئویی اعتقادی به این امر نداشت.
دقیقه ۵:
نبض بازی همچنان در اختیار انگلیس بود و ملی پوشان ایران دفاع از مرکز زمین را در دستور کار داشتند.
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
صحنه برخورد علیرضا بیرانوند با مجید حسینی و شکسته شدن بینی گلر ایران
* دقیقه ۸:
یک ارسال از جناح راست توسط حریف روی دروازه ایران با خروج بیرانوند همراه شد که او هنگام بیرون آمدن از دروازه با مجید حسینی برخورد کردند. برخورد سر بیرانوند به حسینی منجر به توقف بازی شد تا خونریزی بینی او مداوا شود. با مصدومیت بیرانوند و با تشخیص کارلوس کی روش، سیدحسین حسینی خود را گرم کرد.
* دقیقه ۱۶:
این بازی که به خاطر مصدومیت علیرضا بیرانوند متوقف شده بود، پس از هشت دقیقه توقف مجددا آغاز شد اما یک دقیقه بعد بیرانوند نقش بر زمین شد تا حسین حسینی جایگزین او شود.
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
علیرضا بیرانوند که برای دومین دوره متوالی دروازه بان ایران بود خیلی زود مصدوم شد و بیرون رفت
* دقیقه ۱۹:
سیدحسین حسینی برای نخستین بار در جام جهانی درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت تا جانشین علیرضا بیرانوند شود.
دقیقه ۲۱:
در منطقه راست خط دفاعی انگلیس تیم ملی ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را علیرضا جهانبخش روی دروازه ارسال کرد اما مدافع حریف توپ را دور کردند و در برگشت هم ملی پوشان کشورمان نتوانستند توپ را از آن خود کنند.
* دقیقه ۲۵:
علیرضا جهانبخش اولین کارت زرد ایران را دریافت کرد.
* دقیقه ۳۰:
ملی پوشان ایران که در دقایق گذشته بدون اشتباه کار کرده بودند پس از طولانی شدن فشار حریف با خشونت بیشتری بازی کردند که همین امر منجر به چند خطا و تذکر داور شد. در این دقیقه انگلیس صاحب یک موقعیت عالی شد که ضربه ماونت به تور کنار دروازه برخورد کرد.
* دقیقه ۳۲:
انگلیسی ها پس از فشار زیادی که روی دروازه ایران وارد کرد در دقیقه ۳۲ تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفتند اما ضربه هری مگوایر به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا یک خطر جدی از بیخ گوش ایران عبور کند.
* دقیقه ۳۵:
در ادامه ارسال از جناحین بالاخره دروازه تیم ملی ایران باز شد و بلینگام با یک ضربه سر دقیق و دور از دستان سیدحسین حسینی دروازه را باز کرد.
* دقیقه ۴۰:
تیم ملی ایران در معدود موقعیت هایی که تا پشت محوطه جریمه انگلیس آمد توسط صادق محرمی توپی را به صورت زمینی درون محوطه جریمه ارسال کرد اما قبل از هم تیمی هایش این بازیکنان انگلیس بودند که توپ را از آن خود کردند.
شکست ایران برابر انگلیس در نیمه اول/ اتفاق تلخ برای یک ملی‌پوش!
* دقیقه ۴۳:
سیستم تدافعی تیم ملی فوتبال ایران هم جواب نداد و فشار حملات انگلیس باعث شد که حریف به گل دوم دست پیدا کند. در این صحنه بازیکنان ایران اعتقاد داشتند که روی روزبه چشمی خطا صورت گرفته است اما داور برزیلی نظر دیگری داشت. در این صحنه گل ساکا با شوتی محکم دروازه حسینی را باز کرد.
* دقیقه ۲+۴۵
انگلیسی ها در دقیقه دوم وقت های اضافه نیمه اول به گل سوم رسید. ارسال از جناح راست با ضربه حرفه ای رحیم استرلینگ همراه شد تا دروازه حسینی برای سومین بار باز شود.
* با توجه به مصدومیت بیرانوند و زمانی که به خاطر درمان و تعویض او تلف شد داور ۱۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که ایران در دومین دقیقه وقت های اضافه گل سوم را دریافت کرد.
شروع نیمه دوم با سه تعویض

نیمه دوم دیدار ایران و انگلیس در حالی آغاز شد که کارلوس کی روش اقدام به سه تعویض کرد و علی قلی زاده، کنعانی زادگان و سعید عزت الهی را به میدان فرستاد.
* دقیقه ۴۸:
مرتضی پورعلی گنجی به خاطر خطا روی هری کین پشت محوطه جریمه یک کارت زرد گرفت تا یک ضربه ایستگاهی نصیب حریف شود.
* دقیقه ۶۰:
تیم ملی ایران که چیزی برای از دست دادن نداشت با تعویض هایی که انجام داد روند بهتری پیدا کرد اما تلاش برای رسیدن به دروازه انگلیس به جایی نرسید و بازیکنان در دادن چند پاس ساده بهم عاجز بودند و نتوانستند برابر بازیکنان نامدار حریف کاری از پیش ببرند.
* دقیقه ۶۲:
ساکا که در نیمه اول یک گل وارد دروازه ایران کرده بود، در این دقیقه از تعلل بازیکنان خط دفاعی ایران استفاده کرد و با چند پا عوض کردن ضربه ای را پای چپ به توپ که پس از برخورد به پای مدافع ایران وارد دروازه و به گل چهارم تبدیل شد.
* دقیقه ۶۵ :
تیم ملی ایران در معدود موقعیت هایی که توانست تا محوطه جریمه انگلیس پیش برود با ضربه دقیق مهدی طارمی به گل رسید. در این دقیقه صادق محرمی از راست توپی را برای علی قلی زاده ارسال کرد و او با ضربه ای زمینی طارمی را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به زیر تیرک افقی دروازه به گل اول تبدیل شد.
دقیقه ۷۰ :
علی قلی زاده از جناح چپ صاحب یک موقعیت خوب شد و پس از فریب دادن مدافع انگلیس وارد محوطه جریمه شد اما در زدن ضربه به سمت دروازه تعلل کرد و در ادامه توپ را برای نورالهی فرستاد که ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.
* دقیقه ۷۳:
رشفورد که یک دقیقه پیش وارد زمین شده بود با فرار از خط دفاعی بهم ریخته ایران در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست با ضربه ای روی زمین و آرام دروازه سیدحسین حسینی را برای پنجمین بار باز کند.
* دقیقه ۹۰ :
تیم ملی انگلیس که بعد از زدن پنج گل دیگر انگیز ابتدایی برای حمله به سمت دروازه ایران را نداشت صاحب یک ضد حمله دیگر شد و این بار جک گریلیش در شرایطی که دروازه خالی را برابر خود داشت توانست گل ششم را به ثمر برساند.
* دقیقه ۹۸:
در حالی که داور برای نیمه دوم ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، سردار آزمون در دقیقه ۹۸ صاحب یک موقعیت عالی شد و در موقعیت تک به تک با پیکفود قرار گرفت اما ضربه او پس از برخورد به دست گلر و تیر دروازه به بیرون رفت تا یک موقعیت عالی از دست برود.
در این دقیقه مرتضی پورعلی گنجی یک کارت زرد از داور دریافت کرد.
* دقیقه ۱۰۰
در صحنه ای که روی محوطه جریمه انگلیس به دست آمد مدافع این تیم پیراهن پورعلی گنجی را کشید و به دنبال اعتراض بازیکنان ایران داور سیستم ویدئویی را چک کرد و اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را مهدی طارمی به گل دوم ایران تبدیل کرد.

فرنود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۹:۲۱
دست خدا بر دماغ گلر ضد مردمی (405893)
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۰:۴۴
به همان اندازه که در برابر رییسی خم شد آسیب دید دست خدا بود و حقش مرتیکه عوضی (405909)
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۰:۴۳
خدا را شکر تحقیر شدن (405905)
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۱:۲۶
جواب نمیده بخدا (405914)
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۲۲:۲۱
اگر نرفته بودند خدمت مش ابرام میبردند (405926)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها