به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۷۳۳۳۵

حمله هولناک یک روباه به دختر دو ساله /فیلم

حمله هولناک یک روباه به دختر دو ساله /فیلم
گروه فیلم: یک روباه با حمله به یک دختربچه ۲ ساله در لس آنجلس او را مجروح کرد.تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته خانه که توسط KTLA-TV به دست آمده است نشان می‌دهد که تنها چند ثانیه پس از اینکه پدر دختر نوپا را از صندلی ماشین بیرون آورد، و به داخل خودرو برگشت تا اسباب‌بازی‌هایش را جمع کند، روباه به دختر حمله و پس از گرفتن او را در چمنزار و پیاده‌رو می‌کشد.

پدر صدای جیغ دختر را در سمت دیگر خودروی شاسی‌بلند شنید، سپس متوجه شد که توسط چیزی که به نظر می‌رسید یک روباه است مورد حمله قرار گرفته است.پدر، فریاد زد و به حیوان حمله کرد و باعث شد که دختر را رها کند. با این حال روباه کمی عقب نشینی کرد و به نظر می‌رسید دوباره قصد حمله دارد که پدر با پرتاب یک بطری آب حیوان مهاجم را دور کرد.دختر کوچک در حمله روز جمعه دچار خراش و کبودی شد و در اورژانس تحت درمان قرار گرفت و در آنجا واکسن هاری دریافت کرد.
 
آریل الیاهو، گفت: من صدای جیغ و گریه او را شنیدم و فکر کردم که او به زمین افتاد و دیدم روباه آنجاست. مادر این دختر گفته که او خراش‌های زیادی روی پای چپ خود دارد و یکی از آن‌ها واقعا عمیق است. روباه به نوعی او را کشیده است و صورتش نیز کمی کبود شده است.به گزارش فرارو، شیرا الیاهو گفت: دیدم که شلوارش آغشته به خون بود، سپس آن را درآوردم و متوجه شدم که خراش‌هایی دارد.  ما باید واکسن هاری می‌زدیم و فقط امیدوار بودیم که همه چیز خوب باشد.

به گفته والدین، این دختربچه جراحات غیرقابل تهدیدی برای زندگی خود متحمل شد و با واکسن هاری تحت درمان قرار گرفت، اما به گفته آنها هنوز برای بیرون رفتن ترسیده است.این زوج سه سال است که در محله خود در لس آنجلس زندگی می‌کنند و می‌گویند اگرچه اغلب روباه‌ها را در محله مشاهده می‌کنند، اما حیوانات معمولاً از مردم می‌ترسند.روباه‌ها در بسیاری از محله‌های لس آنجلس مناظری آشنا هستند، اگرچه حمله به مردم اتفاقی نادر است.
....
مرجع : فرارو
برچسب ها: روباه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها