به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۷۳۵۳۶

حساب بانکی زنان بی‌حجاب مسدود می‌شود!

حساب بانکی زنان بی‌حجاب مسدود می‌شود!
گروه سیاسی:یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درباره اتفاقات اخیر و عدم ارائه خدمات به خانم های کم حجاب گفت: وقتی ناآرامی‌ها زیاد می‌شود اراذل و اوباش افزایش پیدا می‌کنند، در جاده می‌ریزند و بی‌حجابی زیاد می‌شود در نتیجه وقتی ناآرامی‌های تمام شود این موارد هم تمام می‌شوند. همه این موارد یکی دو هفته دیگر جمع می‌شوند منظور این است که روسری‌ها به سر زنان برمی‌گردد.
 
به گزارش  مُنیبان، حسین جلالی در پاسخ به اینکه دادستان کل اعلام کرد گشت ارشاد تعطیل شده است، افزود: حتماً نباید گشت ارشاد باشد؛ ۲۰ سال است که گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داشتیم. در مجموع حجاب وجود دارد اما روش و شیوه دعوت به آن تغییر کرده است.
 
نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
برچسب ها: حسین جلالی

صفورا
United States
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۸:۴۲
وقتى که رئيس تان بگويد: ما هنوز از ظرفيت هاى قانون اساسى استفاده نکرده ايم ( ظاهرا تو اين ۴۳ سال معلوم نيست که حضرات چه کار مى کرده اند و طورى صحبت کرده که انگار حوزه نفتى بلوچستانه که از ظرفيت هاش استفاده نشده). حالا٬ شما مى خواهيد لجبازى کنيد و باز مردم را به خيابان ها بکشونيد؟ (408227)
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۹:۲۵
خداوند متعال همه مسببین وضع امروز جامعه را در دولتهای قبلی به خاک مذلت بکشاند که اقدامات بی بهره از شریعت دینی آنها برخی ملت را گرفتار امور شیطانی کرده است. (408234)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها