به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۷۳۸۳۸

آیا رونالدو در حال تجربه یک شکست شغلی است؟

آیا رونالدو در حال تجربه یک شکست شغلی است؟
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو تا دقیقه 74 بازی برابر تیم ملی سوئیس روی نیمکت نشسته بود و در آخر بار دیگر باعث بهت و حیرت بسیاری شد.
دوربین‌های تلویزیونی به دقت او را زیر نظر داشتند و واکنشش روی تمامی پنج گلی که در غیاب او در میدان به ثمر رسید را ثبت کردند. او حتی روی گل ششم که در زمین حضور داشت نیز خوشحالی نکرد.
این بازیکن پس از پایان بازی نیز در جشن صعود تیم ملی پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی حاضر نشد و تصمیم گرفت که به تنهایی به سمت رختکن برود چون به نظر می‌رسید از این که در ترکیب اصلی قرار نگرفته ناراحت و عصبانی است.
حریف بعدی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی مراکش است. این بهترین سناریویی است که هر پرتغالی پیش از جام جهانی می‌توانست تصور کند و این احتمالا شامل خود رونالدو هم می‌شود اما او همچنان خوشحال نیست.
هر روز افراد بیشتری دست از الگوبرداری از این ستاره سابق منچستریونایتد برمی‌دارند و نیمی از مردم کشور پرتغال معتقد هستند که او دیگر مانند سابق الگو و اسطوره مناسبی نیست.
او در طول دوران فوتبالش به تمام افتخارات فوتبالی ممکن دست یافته و تنها جای خالی در ویترینش قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی پرتغال است. این در حالی است که لیونل مسی نیز شرایطی مشابه با او دارد و هر دو شانس کسب این عنوان در این مسابقات را دارند. دو بازیکنی که بهترین فوتبالیست‌های قرن 21 هستند و دورانی باورنکردنی را رقم زدند.
رونالدو دلیل نیمکت نشینی‌اش برابر سوئیس را می‎‌داد. فرناندو سانتوس هم می‌داند دلیل این تصمیمش چه بوده و مردم پرتغال هم بر اساس اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته از این موضوع مطلع هستند.

سانتوس پیش از این بازی گفت که مسئله مربوط به استراتژی در نظر گرفته شده توسط او برای این دیدار است و پس از بازی صحبت‌هایی درباره شکاف در تیم به گوش می‌رسید.
سرمربی پرتغال پس از پایان این دیدار اظهار داشت:« من رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارم. وقتی 19 ساله بود در اسپورتینگ مربی او بودم و ما همیشه ارتباط داشتیم. تغییری در این موضوع ایجاد نشده است. کریستیانو بازیکن مهمی برای این تیم است. بازی با سوئیس خوب پیش رفت. همه از عملکرد ما راضی هستند. مشکلی با رونالدو وجود ندارد. همه بازیکنان باید از او به عنوان بازیکنی بزرگ الگو بگیرند. از نظر من، او بهترین بازیکن دنیا است.»
البته که همه به خوبی می‌دانند که رونالدو تا چه حد پوپولیست است و پس از پایان این بازی نیز بلافاصله پستی را برای لشگر دنبال کنندگانش منتشر کرد.
او نوشت:« روزی باورنکردنی برای پرتغال، با نتیجه‌ای تاریخی در بزرگترین رقابت دنیای فوتبال. این نمایشی تیمی پر از استعداد و جوان بود. باید به تیم ملی تبریک گفت. رویا زنده است! تا آخر! قوی بمان، پرتغال!»

باید توجه داشت که رونالدو 155 میلیون نفر دنبال کننده در فیس بوک دارد و این پست او تنها 1.5 میلیون لایک گرفت که یعنی تنها یک درصد از دنبال کنندگانش این مطلب را پسندیدند. شاید الگوریتم هم در این میان تاثیر داشته باشد اما به یاد داشته باشید که تصویر شطرنج بازی کردن او و مسی 10 میلیون لایک و تصویر او و دخترش 4.3 میلیون لایک گرفته بود، موضوعی که به نظر اتفاقی نمی‌رسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها