به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۳۷۵۳۵۷

 اسیدپاشی هم در دستور کار است؟

 اسیدپاشی هم در دستور کار است؟
گروه سیاسی: امام جمعه اصفهان  در یادداشتی درباره حجاب نوشت: امیدوار هستیم مسئولین صدای بانوان مطالبه گر حجاب و عفاف را بشنوند، چرا که صاحبان انقلاب نیز همین بانوان مطالبه گر هستند. صاحب انقلاب به معنای فردی است که برروی آرمان های انقلاب اسلامی پافشاری می کند، لذا با همین روحیه جهادگونه محکم بایستید و حرکت کنید و با حفظ امنیت تذکر دهید.
به گزارش خبرآنلاین، عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: حیا صفت درونی است که فرد را از جرات به گناه باز می دارد و انسان را زنده می کند و اگر مسئولان به وظیفه خود عمل کنند، هم نصرت الهی و هم اقتدار نظام و دفاع مردم را نیز خواهند دید و اگر به وظیفه شرعی خود عمل نکردند به مصداق آیه " یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ " افراد آتش به اختیار عمل خواهند کرد.
در واكنش به این اقدام؛ محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت: درشگفتم که امام جمعه موقت اصفهان فقه را کجا را فراگرفته؟می گوید اگر مسئولین با بدحجابی برخورد نکنند، مردم آتش به اختیارند.
جناب امام جمعه! کدام فقیهی برای نهی از منکر چنین روشی را مجاز دانسته. لابد اسیدپاشی هم در دستور کار است.
کاش امامان جمعه کمی فرصت مطالعه داشتند، تا گرفتار بدعت گذاری نمی شدند.


 
برچسب ها: فاضل میبدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۳۷
این مردم، مردم سابق نیستند. از رفتارهای احمقانه دولت مردان و مسئولین به تنگ آمده اند. اثرات این به تنگ آمدن خودش را نشان خواهد داد. (409993)
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۵۶
اسید پاشی یعنی چه چرا اراجیف می گویید
با این حرفها جوانان نادان را تحریک می کنید
مواظب حرف زدنتان باشید که عواقب خطرناکی دارد (409997)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۸:۱۱
چرا باید یک شخصی با این خصوصیات فکری و اخلاقی امام جمعه یکی از خوشنام ترین و با سابقه ترین شهرهای ایران باشد؟!
آیا یک روحانی مردمی تر ، باسوادتر ، با جاذبه تر و مهمتر از همه، با اخلاق تر از ایشان در این استان پیدا نمی شود؟! (410103)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها