به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۷۶۷۷۶

فرار نافرجام ستاره آرژانتین: لباس مبدل هم اثر نکرد

فرار نافرجام ستاره آرژانتین: لباس مبدل هم اثر نکرد
گروه ورزشی: قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که مردم این کشور چندین روز متوالی برای جشن و پایکوبی به خیابان‌های شهرهای مختلف بیایند.
بازیکنان آرژانتین ساعت 3 نیمه شب به وقت محلی وارد آرژانتین شدند اما باز هم هزاران نفر برای استقبال از آنها به فرودگاه رفته بودند و جشن قهرمانی این تیم که فردای آن روز برگزار شد نیز اتفاقی تاریخی را رقم زد.
تخمین زده شده که پنج میلیون نفر برای استقبال از کاروان این تیم، برپایی جشن قهرمانی و دیدن بازیکنان محبوب‌شان راهی خیابان‌های بونئوس آیرس شده بودند و این تجمع به حدی بود که اتوبوس حامل بازیکنان نتوانست به میدان مرکزی برسد و در نهایت آنها با هلیکوپتر این مراسم را ترک کردند.
سیلوینا مک آلیستر در گفتگو با Perros de la Calle درباره این جشن اظهار داشت:« همه چیز شبیه به دوران دبیرستان او شده بود. او به من پیام داد و من هم در تماس بودم تا بدانم که حالش خوب است و اوضاع مرتب است. ناگهان به من گفت مادر، بیا و من را از این جا ببر.»
او با اشاره به ازدحام جمعیت و سختی ترک خیابان‌ها گفت:« من جایی منتظرش بودم و سعی کردم شیشه را بالا نکشم تا خوب ببینم. اما اتفاقی که افتاد این بود که همه روی سر من ریختند. با این که روی سر الکسیس کلاه گذاشته بودم و عینک داشت اما همه او را شناختند و برای دیدار با او به سمتش آمدند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها