به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۷۷۵۷۰

برنامه تعطیلی سینماها و سالن های تئاتر

برنامه تعطیلی سینماها و سالن های تئاتر
گروه فرهنگی: سالن های سینما و تئاتر کشور از عصر پنجم تا صبح هفتم دی‌ماه تعطیل می‌شوند. همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالن‌های سینمایی سراسر کشور از عصر امروز دوشنبه، پنجم دی‌ماه در سانس ۱۸ تعطیل می‌شوند و روز سه‌شنبه ششم دی نیز این تعطیلی ادامه دارد.سیینماها از صبح چهارشنبه، هفتم دی دایر خواهند بود.

در حال حاضر فیلم‌هایی همچون «بخارست»، «جزیره فضایی»، «لوپتو»، «پسر دلفینی»، «طبقه یک و نیم»، «بام‌بالا» و «عمارتی در مه» و «حرف آخر» از گروه هنر و تجربه در حال اکران هستند.   از جلسه روز گذشته شورای صنفی نمایش مصوبه‌ای‌ اعلام نشد که نشان می‌دهد همانند چند هفته قبل فیلم مشخصی متقاضی اکران نشده است؛ هر چند گفته می‌شود رایزنی‌هایی برای تدارک اکران فیلم‌های «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» در حال انجام است.  

همچنین تالارهای نمایشی تهران و شهرهای دیگر روز های پنجم و ششم دی ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرایی ندارند. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، تالارهای نمایشی تهران و دیگر شهرهای کشور روز های دوشنبه پنجم و سه شنبه ششم دی ماه اجرایی نخواهند داشت.
براساس این گزارش نمایش «هتل ریتاج» به کارگردانی حمیدرضا افسری که این روزها به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته ، طی روزهای پنجم و ششم دی ماه نیز به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد.لازم به توضیح است  آثار نمایشی از روز چهارشنبه هفتم دی ماه  طبق برنامه های از قبل اعلام شده توسط روابط عمومی تالارها میزبان علاقه مندان و مخاطبان خواهند بود
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها