به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۳۷۸۵۶۰

 اسناد مصلحی از مسلمان شدن ابوسفیان و معاویه 

 اسناد مصلحی از مسلمان شدن ابوسفیان و معاویه 
گروه سیاسی:  وزیر پیشین اطلاعات دولت احمدی نژادگفت: طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم و اسنادی که به دست آوردم معلوم شد که اسلام آوردن ابوسفیان و معاویه با هدایت یک فرد یهودی بوده است!
 حجت الاسلام  حیدر مصلحی در سخنرانی که در شهر بجنورد انجام داد، گفت: «ملت ایران تا مدتی فتنه ۸۸ را تحمل کرد و از خود سعه صدر نشان داد تا اینکه به مدد الهی و با اشاره رهبری، حماسه‌ای در ۹ دی به وجود آمد که بزرگی و عظمت اسلام و نظام نمایان شد.»
او گفته «در کشور‌های مختلف انقلاب‌های متعددی اتفاق افتاده، اما وقتی آن‌ها را مطالعه می‌کنیم می‌بینیم که در سال‌های اول خود جمع شدند. این در حالی است که انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ سال است که رو به جلو حرکت می‌کند و با استکبار نیز مقابله می‌کند. انقلاب اسلامی توانسته استکبار و مجموعه‌های وابسته به آن را به زمین‌گیر کند؛ انقلابی که محور آن ولایت فقیه است و مدیریت آن توسط ایشان انجام می‌شود؛ بنابراین دشمن به دنبال این است که محور اصلی این انقلاب و ولایت فقیه را از ملت ایران بگیرد.»
مصلحی گفت: «زمانی که در وزارت اطلاعات بودم پرونده یکی از شهدای ترور را که فردی عادی بود بررسی کردم. آن فرد یک واکس‌زن ساده بود که سر کوچه‌ای فعالیت داشت و از طریق آن، معاش خانواده‌اش را تامین می‌کرد. زمانی که عامل ترور این فرد دستگیر شده بود، گفته بودند که این فرد، چون محاسن داشت تصمیم به ترور او گرفتیم.»
وزیر پیشین اطلاعات گفته «دشمنان نظام به جنگ فرهنگی روی آوردند و برای آن نیز هزینه‌های بسیار سنگینی کردند. البته ما نیز در این تهاجم فرهنگی هزینه دادیم، اما متفاوت از هزینه‌های قبلی و شهادت‌ها بود.  دشمن در تهاجم فرهنگی به دنبال این است که نظام خانواده و جامعه ایرانی را از هم بپاشاند. برای این کار نیز ۳ دستگاه اطلاعاتی CIA، MI ۶ و موساد جلسات مشترک برای مقابله با انقلاب اسلامی می‌گذارند.»
مصلحی گفت: «نفوذ موردی، زیرکد‌هایی دارد که یکی از آن‌ها نفوذ برای ترور فیزیکی افراد است و دشمن در آن یک یا چند نفر را عامل خودش می‌کند تا افرادی را ترور کنند. مثال ترور فیزیکی، ترور شهدای هسته‌ای و علمی کشور است که با پول دادن به افراد مختلف اتفاق افتاد و نکته اینجاست در بازجویی‌هایی که از عاملان ترور‌ها شد، اقرار کردند که از مشخصات، جایگاه، مسئولیت یا هر موضوع مرتبط با ترور شدگان بی‌اطلاع بودند.»
او، زیرکد دیگر در نفوذ موردی را ترور شخصیت دانست و گفته «آیت الله منتظری شخصیتی علمی و انقلابی بود که تا رده بالای قائم مقام رهبری نیز پیش آمد، اما دشمنان چه کردند؟ آن‌ها فردی به نام مهدی هاشمی که را در کنار آقای منتظری گماشتند که کارش این بود که منتظری را در مقابل ولایت و امام قرار دهد که موفق هم شد. اکنون نیز تیم این عامل اطلاعاتی همچنان در خارج از کشور مشغول به فعالیت علیه کشور است.»
وی با تأکید بر اینکه این نفوذ در بین اهل سنت نیز اتفاق افتاده است، بیان کرد: در موارد دیگر نیز ممکن است سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان بر روی فردی به مدت ۲۰ تا ۳۰ سال سرمایه گذاری کنند و پس از این مدت به دنبال نتیجه باشند. این موضوع اهمیت جریان نفوذ را می‌رساند.
مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بیش از نیمی از آیه‌های قرآن به بیان تاریخ اشاره دارد تا از آن‌ها درس عبرت بگیریم، افزود: در قرآن آورده شده که قوم یهود، مدتی برترین قوم بود، اما در سیری زمانی به فرموده قرآن تبدیل به مغضوب‌ترین قوم شد. در عین حال در هیچ یک از تفاسیری که وجود دارد در آیه‌های مربوط به این موضوع به جز جمله‌ای ساده، هیچ سیری از اینکه چگونه چنین اتفاقی افتاد وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در هیچ یک از کتب تاریخی شیعه و سنی در بیش از ۱۴۰۰ سال اسلام، نمی‌بینیم که نوشته باشد قوم یهود چه لطمه‌هایی را به اسلام و مسلمانان وارد کرده است؛ این یعنی خودشان جلوی مشخص شدن لطمه‌هایی که یهود و بنی اسرائیل به اسلام زده‌اند را گرفته‌ اند. مثلاً ابوسفیان و معاویه در طول تاریخ اسلام در جنگ‌های پیامبر با مشرکان حضور داشتند و به پیامبر اسلام نیز نزدیک شدند. طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم و اسنادی که به دست آوردم معلوم شد که در آن زمان اسلام آوردن این دو نفر با هدایت یک فرد یهودی بود و در نهایت سبب نزدیکی آنان به پیامبر و اتفاقات دیگر در سال‌های بعد شد.
مصلحی به نفوذ جریانی نیز اشاره کرد و گفت «فتنه ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ از این نوع نفوذ بود که دشمنان نقاط ضعف ما را شناسایی کرده و بر اساس آن‌ها جریان سازی کردند تا مردم، نخبگان و مسئولان را دچار اشتباه محاسباتی کنند. دشمن به دنبال لطمه زدن به کشور است. بخشی از مشکلات اقتصادی کنونی نیز به خاطر اصلاحات اقتصادی است که هیچکس جرات اجرای آن را نداشت، اما بالاخره اجرا شد و پیش‌بینی می‌کنم حدود یک سال و نیم نیز طول می‌کشد تا نتایج آن حاصل شود.»
وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: در زمان جنگ تحمیلی محتاج سیم‌های خاردار بودیم و سایر کشور‌ها از دادن آن به ما نیز دریغ می‌کردند، اما اکنون به جایی رسیده ایم که موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته می‌سازیم و در بسیاری از حوزه‌ها توانمندی بالایی داریم؛ این‌ها را باید جوانان و نوجوانان ما بدانند. پیشرفت‌های کشور به همت نسل جوان ما اتفاق افتاده و باید بدانیم تا وقتی که معضل اقتصادی حل نشود هزینه‌ها برای کشور ادامه دارد. در این مسیر کم کاری‌هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد، اما قطعاً برطرف خواهد شد.
۱۴ میلیون مقاله درباره فروپاشی وجود دارد که توسط اندیشمندان غربی نوشته شده است
وزیر اسبق اطلاعات بیا بیان اینکه انقلاب در حال پیشروی است و استکبار در مسیر فروپاشی قرار دارد، بیان کرد: اگر معادل انگلیسی واژه فروپاشی آمریکا را در اینترنت جستجو کنید، می‌بینید که ۱۴ میلیون مقاله در این خصوص وجود دارد که نه توسط ما یا کشور‌های اسلامی بلکه که توسط اندیشمندان و دانشگاهیان غربی نوشته شده است.۸۰ درصد این مقالات، عامل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی می‌داند پس طبیعی است که آن‌ها هزینه‌های بسیار زیادی برای مقابله با کشور و نظام ما داشته باشند.
برچسب ها: حیدر مصلحی

محمد هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۹:۳۰
" زمان اسلام آوردن این دو نفر معاویه وابوسفیان با هدایت یک فرد یهودی بود و در نهایت سبب نزدیکی آنان به پیامبر و اتفاقات دیگر در سال‌های بعد شد."؟!! حیف شد که جای شما در ان زمان خالی بود که این تحلیل ناب را به ایشان ارایه میکردید تا با اطلاع این دونفر رابجای قراردادن خانه اشان برای حفظ جان طرفدارانشان ؟!!اعدام میکردند؟شما کعب الاخبار جمهوری اسلامی شده اید؟!! (412960)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۰:۰۱
تو خونه ابوسفیان شنود داشته دیگه! (412964)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۰:۲۷
آقای مصلحی دیگه جماعت هم کیش تو را هیچکس قبول ندار (412969)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۱:۰۱
80 درصد 14 میلیون 10 میلیون و 400 میشه. ایشان یاتیم ایشان چگونه این تعداد مقاله را بررسی کردهاند؟!!!! (412978)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۲:۲۴
بخدا آقای مصلحی برای چوپانی هم مناسب نیست (412990)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۳:۰۳
یعضی از این معمم ها برای مطرح کردند خودشون حرف هایی رو میزنند که در شان پبامبر و ائمه نیست. حرف ایشان به این معنی هست که حضرت محمد از ذات و باطن ابوسفیان بی خبر بوده. خجالت بکشید، ننگ بر شما. این قضیه هم مسئله امنیتی نیست که بگه من با خبرم بقیه بی خبر. (412999)
یاالله
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۲۳:۵۶
ایشان یک بررسی از کف خ دردوران هاشمی دادهمان ماموریت مرد را انجامداد (413005)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۴:۴۸
بروبمیربااین تحلیل‌هایت مردک روانی (413017)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۸:۲۳
صدور انقلاب یعنی
صادرات موشک-پهپاد-اسلحه-مستشار نظامی و تقویت شبه نظامیان منطقه و
هدیه دادن نفت-بنزین-طلا-دلار
ساختن بیمارستان-معبد

نتیجه فقر و بدبختی مردم ایران
خسته نباشید دلاور (413026)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۸:۴۸
دست درد نکنه خیلی از مشکلات ما حل شد (413027)
محمد
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۹:۰۳
غلط کرد مردک یهودی.
اگه تحقیق کردی مستندات رو رو کن.مثل همیشه دروغ میگی. (413028)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۰:۲۷
پهباد مستعان (413036)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۲:۳۱
این بابا اگه دوره پیامبر هم بود ایشان را (استغفرالله) به بی بصیرتی متهم می کرد. (413045)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۴۴
شما را به خدا حرف های این آقایان را بیشتر منتشر کنید تا هواداران شان بفهمند چه کسانی بر مردم حکومت می کرده اند و چرا اوضاع کشور به این روز افتاده است. (413073)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۲۲:۱۰
ایشان به جای کار اطلاعاتی در 1400 سال قبل بهتر است بگویند ماجرای مازیار ابراهیمی چه بود و مجرم اصلی چه کسی بود که با اشتباه ایشان از چنگال عدالت فرار کرد. (413110)
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۵:۳۴
چه کشف مهمی کردی حالا به نظرت چه باید بکنیم. (413211)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها