به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۳۷۸۵۸۲
فکر می کنم گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساندم!

کاپیتان آرسنال: اهمیتی به تیم‌های دیگر نمی‌دهیم

کاپیتان آرسنال: اهمیتی به تیم‌های دیگر نمی‌دهیم
گروه ورزشی: آرسنال امشب موفق شد با نتیجه چهار بر دو برایتون را شکست داده و با افزایش فاصله امتیازی خود با سیتی به عدد 7، مقتدرانه به صدر تکیه بزند. کاپیتان توپچی‌ها بعد از این برد تاکید کرد که آنها فقط روی تیم خود متمرکز هستند و کاری با بقیه تیم ها ندارند.
مارتین اودگارد در پاسخ به این سوال که آیا توقف سیتی مقابل اورتون، تاثیری روی انگیزه آنها داشت گفت: راستش را بخواهید ما روی تیم خودمان تمرکز کرده ایم و به تیم های دیگر اهمیت نمی دهیم. امروز به سه امتیاز نیاز داشتیم که به دستش آوردیم.
1786901
او در ادامه با اشاره به برخی اشتباهات در بازی امشب افزود: شاید لازم باشد که کمی بهتری بازی را کنترل کنیم. چند بار در طول بازی به آنها اجازه دادیم که وارد محوطه جریمه شوند. البته آنها هم تیم خوبی بودند و بازی خوبی انجام دادند.
هافبک آرسنال در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند گفت: فکر می کنم گل فوق‌العاد‌ه‌ای بود! خوشحالم که با گل‌ها و پاس‌گل های خودم به تیم کمک می کنم. امیدوارم و بسیار خوشحال خواهم شد که بتوانم این کار را دوباره در بازی های  بعدی تکرار کنم.
1786899
اودگارد که علاوه بر زدن گل دوم آرسنال، با یک پاس دیدنی از زمین خودی، گل چهارم تیمش را ساخت. او در مورد این پاس گل چند ده متری تاکید کرد: من دیدم که آن جلو فضای خالی زیادی وجود دارد و وینگرهای سریعی هم داریم. به همین دلیل پاس دادم و به نظرم متوقف کردن گابریل مارتینلی در آن موقعیت آسان نیست.
برچسب ها: آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها