به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۷۸۷۱۱

تلاش سیتی برای جذب مدافع ناکام رئال

تلاش سیتی برای جذب مدافع ناکام رئال
گروه ورزشی: فرلان مندی از زمان پیوستن به رئال مادرید نتوانست انتظارات را از خودش برآورده کند و با انتقادهایی از عملکردش روبرو شد. 
این بازیکن فرانسوی که بسیاری انتظار داشتند به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب رئال تبدیل شود و نقش مهمی را برای این تیم در خط دفاعی ایفا کند، موفق نشد آنطور که باید و شاید با شرایط کنار بیاید و همین موضوع باعث شد که نتواند جایگاه محکمی را در این تیم پیدا کند. 
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که او در پی این است که در پایان فصل از این باشگاه جدا شود و مدیران رئال مادرید نیز از ایده فروش او کاملا استقبال می‌کنند. 
1704123
حالا Defensa Central خبر داده که ممکن است این انتقال زودتر از آنچه که تصور می‌شد انجام شود و مندی در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی سانتیاگو برنابئو را به مقصد ورزشگاه اتحاد ترک کند. 
مدیران منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب او دارند و پپ گواردیولا از آنها خواسته که شرایط به خدمت گرفتن این مدافع را بررسی کنند تا دست او برای انتخاب مدافع در ادامه فصل که با تقویم بسیار پر فشاری برای سیتی همراه است باز باشد. 
گفته می‌شود رئال مادرید هم به دنبال خرید گواردیول از لایپزیش است و فروش مندی می‌تواند تا حد زیادی از نظر ورزشی و مالی به این تیم کمک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها