به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۷۹۲۱۹
روحیه بالای مهاجم دورتموند برای بازگشت دوباره

اولین تمرین هالر بعد از غلبه بر سرطان

اولین تمرین هالر بعد از غلبه بر سرطان
گروه ورزشی: سباستین هالر بعد از انتقال از آژاکس به دورتموند با یک چالش بزرگ مواجه شد. در جریان آزمایشات پیش فصل مشخص شد که او در بدن خود تومور بدخیم دارد و هر چه سریع‌تر باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد. این خبر شوکه‌ کننده مثل بمب در همه جای دنیا ترکید و حالا تنها بعد از چند ماه شاهد بازگشت مهاجم دورتموند به مستطیل سبز هستیم.
حساب کاربری باشگاه دورتموند با انتشار تصاویری از هالر، از حضور وی در تست های آمادگی جسمانی خبر داد. این مهاجم در تصاویر یاد شده با انگیزه و روحیه بالایی ظاهر شده است. او بعد از پشت سر گذاشتن دو عمل جراحی و جلسات طاقت فرسای شیمی درمانی در روز دوم ژانویه 2023 همراه با دیگر بازیکنان دورتموند، سر تمرین حاضر شد.
هالر در ویدئویی که در توئتیر باشگاه دورتموند منتشر شده، پیامی کوتاه برای هواداران داشت و گفت: "سلام بچه ها! من بالاخر برگشتم. این کار آسانی نبود ولی با حمایت شما به بهترین و آسان ترین شکل ممکن انجام شد. به امید دیدار همگی شما!"
او همچنین با انتشار چند عکس از اولین تمرین خود در توئیتر، ضمن ابراز خوشحالی از همزمانی سال نو با بازگشتش به تمرینات نوشت: "سال نوی همه مبارک! مترادف شدن بازگشت من به میادین با سال نو خیلی خوب است و می توان آن را یک شروع بسیار عالی دانست. سال 2022 سال سختی برای من بود اما تمام شد و حالا چالش های جدیدی در سال 2023 انتظارم را می کشند. "
1787589
1787590
1787591
1787592
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها