به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۷۸۹۶۶

جلسه مهم در دورتموند: تصمیم بلینگام مشخص شد

جلسه مهم در دورتموند: تصمیم بلینگام مشخص شد
گروه ورزشی: درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین نمایش خوب این بازیکن برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب او باشند. 
این ستاره انگلیسی یکی از مهره‌های کلیدی دورتموند، خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند بوده است و عملکرد قابل توجه او در خط میانی این تیم تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است. 
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید علاقه زیادی به جذب او دارند و گفته می‌شود مدیران رئال مذاکراتی را با نمایندگان این بازیکن و همچنین باشگاه دورتموند انجام داده‌اند و شانس اول به خدمت گرفتن او به حساب می‌آیند. 
1777237
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که بلینگام قرار است پیش از ششم ژانویه درجلسه‌ای با مدیران دورتموند شرکت کند تا مذاکرات درباره آینده او به صورت جدی آغاز شود. 
این روزنامه مدعی شده که او تصمیمش را برای پیوستن به رئال مادرید گرفته و قصد دارد این موضوع را در این جلسه با مدیران دورتموند مطرح کند تا مذاکرات بین دو باشگاه وارد سطح جدیدی شود و کار برای انتقال او به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال آینده به صورت جدی آغاز شود. 
هنوز مشخص نیست که آیا رئال مادرید حاضر است مبلغ مدنظر دورتموند برای فروش بلینگام را پرداخت کند یا خیر. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها