به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۷۶۷۴۲
صحبت‌ از رقم‌های نجومی است

سه باشگاه بزرگ خواهان جذب ستاره انگلیسی دورتموند

سه باشگاه بزرگ خواهان جذب ستاره انگلیسی دورتموند
گروه ورزشی: جود بلینگام، ستاره انگلیسی جوان بوروسیا دورتموند، پیش از جام جهانی 2022 هم یکی از استعداد‌های درخشان فوتبال اروپا به حساب می‌آمد ولی درخشش او در قطر با پیراهن تیم ملی انگلیس باعث شده او بیش از پیش مورد توجه غول‌های فوتبال این قاره قرار بگیرد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی از بلینگام به عنوان ابراستعداد یاد کرده و می‌گوید رسیدن پیشنهادهایی از سه باشگاه جدید به دفتر باشگاه بوروسیا دورتموند باعث شده مدیران دورتموند از بلینگام بخواهند باشگاه را از تصمیم خود درباره آینده‌اش مطلع کند.
1783876
بر اساس این گزارش سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، و هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه، با توجه به صحبت‌هایی که قبل از جام جهانی با ستاره انگلیسی داشتند به این نتیجه رسیده بودند که او دست‌کم تابستان آینده به دنبال ترک دورتموند نخواهد بود. ولی جام جهانی شرایط را تغییر داده و مدیران باشگاه را حالا نگران کرده است.
*دو سوال کلیدی پیش روی مدیران بوروسیا دورتموند
مدیران بی‌وی‌بی به دنبال پیدا کردن هر چه سریعتر پاسخ دو سوال هستند: اینکه نظر جود بلینگام درباره قراردادش (که تا سال 2025 ادامه دارد) بعد از جام جهانی تغییر کرده است یا نه؟ و دوم اینکه پیشنهادهایی که از باشگاه‌های دیگر خواهد رسید با چه مبلغی ارسال می‌شود؟
بیلد می‌گوید منابع نزدیک به دورتموند به این روزنامه اطلاع داده‌اند که مدیران باشگاه می‌دانند جدایی بلینگام، اگر چه برایشان دردناک خواهد بود، اما رکورد نقل و انتقالات تاریخ دورتموند را خواهد شکست.
*اضافه شدن سه باشگاه به مسابقه برای جذب بلینگام
این گزارش حاکی است رئال مادرید تا این لحظه شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن ستاره انگلیسی دارد. گفته می‌شود لوس بلانکوس حاضر است برای خرید بلینگام 115 میلیون یورو هزینه کند.
1783877
بیلد اشاره می‌کند که با اضافه شدن باشگاه‌های جدید به فهرست خواهان‌های بلینگام ممکن است این رقم کافی نباشد. لوتار ماتئوس اخیرا به بیلد گفته بود که ارزش ستاره انگلیسی را چیزی نزدیک به 150 میلیون یورو ارزیابی می‌کند.
گزارش بیلد می‌گوید سه باشگاهی که بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام دارند رئال مادرید، لیورپول و منچسترسیتی هستند. در گذشته از پاری سن ژرمن هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او یاد شده بود ولی روزنامه آلمانی مدعی است پاریسی‌ها حالا به طور کامل از این مسابقه با سه باشگاه دیگر کنار کشیده‌اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها