به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۸۱۳۸۱

پلنگ فرصت‌طلب، شکار سگ‌های وحشی را دزدید

پلنگ فرصت‌طلب، شکار سگ‌های وحشی را دزدید
گروه فیلم:یک پلنگ با حمله‌ای غافلگیر کننده به گله‌ای از سگ‌های وحشی که در حال خوردن یک ایمپالا بودند، موفق شد لاشه را از آن‌ها سرقت کند.به گزارش فرادید، گروهی از سگ‌های وحشی که با خوشحالی در حال خوردن یک ایمپالای تازه شکار شده بودند، انتظار نداشتند که این ضیافت کوتاه باشد، زیرا یک پلنگ به سرعت از راه رسیدن و لاشه ایمپالا را ربود.
 
پاتریک مزیاکو، در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی این لحظه هیجان‌انگیز را ثبت کرده است.پاتریک می‌گوید: من در حال رانندگی صبحگاهی بودم که دیدم گله‌ای از ۹ سگ وحشی دراز کشیده بودند. وقتی به گروه نزدیک شدم، چهار سگ ایستادند و شروع به قدم زدن کردند. آن‌ها گله کوچکی از ایمپالا را در ۱۰۰ متری سمت غربی جاده مشاهده کردند و یک سگ وحشی شروع به تعقیب آن‌ها کرد. به زودی، بقیه به تعقیب و گریز پیوستند.
 
آن‌ها یک ایمپالا را از گله جدا کردند و با عجله به سمت چاله آبی بردند و این حیوان را کشتند. بقیه اعضای گله نیز از راه رسیده و شروع به خوردن ایمپالا کردند. لحظاتی بعد یک پلنگ نر از جایی بیرون آمد و ایمپالا را که نیمه خورده شده بود گرفت و مستقیماً به سمت درخت نزدیک جاده رفت.من بسیار هیجان زده بودم، زیرا دیدن چنین درامی در کروگر آسان نیست. سگ‌های وحشی سعی کردند با پلنگ مبارزه کنند، اما دیگر دیر شده بود.
.....
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها