به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۸۲۲۵۶

افشای آنچه مسی قبل از پنالتی مونتیل زمزمه کرد

افشای آنچه مسی قبل از پنالتی مونتیل زمزمه کرد
گروه ورزشی: یک ماه پیش لیونل مسی و یارانش در ورزشگاه لوسیل یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را مقابل فرانسه برگزار کردند و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند. به این ترتیب آرژانتینی‌ها با کاپیتان افسانه‌ایشان برای سومین بار فاتح جام جهانی شدند و سومین ستاره روی پیراهن آنها رفت.
1793091
بازی پس از 120 دقیقه تلاش 3-3 مساوی شده بود ولی آلبی سلسته در ضربات پنالتی به لطف درخشش امیلیانو مارتینز در درون دروازه برنده شد. پنالتی آخر و پیروزی بخش را گونسالو مونتیل به ثمر رساند تا اشک مسی و همه آرژانتینی ها سرازیر شود.
دوربین ها قبل از پنالتی مونتیل روی چهره مسی زوم کرده بودند و طبق ادعای نشریه کلارین، مسی ثانیه‌هایی قبل از ضربه مونتیل به یاد مادربزرگش بود و زیر لب زمزمه کرد:«الان می توانیم قهرمان شویم، مادربزرگ.»
مادربزرگ مادری لیونل مسی کسی بود که بیشترین ایمان و اعتقاد را به درخشش او در فوتبال داشت و از 5 سالگی مسی اصرار داشت که او در آینده ستاره بزرگی خواهد شد. او وقتی مسی 10 ساله بود از دنیا رفت و مسی از سال 2004 که اولین بازی خود برای بارسلونا را انجام داد تا به امروز، پس از هر گل به یاد مادربزرگش دستانش را رو به آسمان می گیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها